דף הבית / אהבה / זוגיות / כיצד להתייחס לבגידות? 

כיצד להתייחס לבגידות? 

שאלה: בעבר לכל גבר היו מספר נשים. האם גם אז זה נחשב לבגידה?

תשובתי: בדורות הקודמים זה לא נחשב לבגידה או למשהו יוצא מן הכלל, כי הגבר לא הזניח את המשפחה. וכדי להבין את התופעה עלינו פשוט להבין קודם את "הטבע העליון" של הגבר ושל האישה, ובהתאם לזה, מה שאנחנו יכולים לדרוש מכל אחד מהם. אישה מרגישה שייכת לגבר שלה, כך היא בנויה פסיכולוגית, ולכן כל הבעת תשוקה של הגבר לאישה אחרת נראית לה כבגידה. אצל הנשים התשוקה המינית קשורה לרגשות, לנאמנות וכדומה, ואילו אצל הגבר התשוקה נובעת מהתעוררות מינית מוגברת, והוא לא מרגיש כלפי אובייקט התשוקה שלו שום דבר אחר מאשר משיכה מינית בלבד. ולכן, האנושות צריכה עוד ללמוד כיצד לפעול ולהתייחס נכון לפי הטבע.

שאלה: ואם הגבר במערכת יחסים ממושכת עם  אישה אחרת?

תשובתי: זה כבר לא רק קשר מיני, אלא גם קשר חומרי. היו דורות שבהם זה היה מקובל, שלגבר היו כמה משפחות או משפחה אחת עם מספר נשים והרבה ילדים משותפים. בימינו קיימות גם תרבויות שבהן לאישה יכולים להיות כמה גברים. הכול תלוי תרבות.

שאלה: אבל האם יש בזה משהו שיכול להזיק להתפתחות הרוחנית? זה בניגוד לדיבר "לא תנאף".

תשובתי: המושג "לנאוף" מתייחס לאישה שנשואה לאחר. אישה נשואה זה טאבו, בדיוק כפי שלאישה אין זכות לפתות גבר נשוי. אבל בימינו אנחנו נמצאים בזמן כזה, ובמצב לא מובן, שהחוקים הגשמיים שלנו כבר לא תואמים לטבע הרוחני של האדם.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 6.12.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest