דף הבית / המשבר ופתרונו / כיצד להיפטר מאנשים מיותרים…

כיצד להיפטר מאנשים מיותרים…

ידיעה: כל תושב אירלנדי רביעי בגיל עד 25 שנה לא יכול למצוא עבודה. ממשלת אירלנד שלחה מכתבים ל – 6000 אזרחים מובטלים עם הצעה לעזוב למדינות אחרות באיחוד האירופי. באופן כזה השלטונות של המדינה מנסים להקטין את ההוצאות לתשלום דמי אבטלה.

תגובתי: האם לא יעלה בדעתם של הממשלות להשמיד אוכלוסייה שאין להם בה צורך? וכאן בדיוק מגיעה הודעה על נסיוב (תרכיב) לצמצום האוכלוסייה של העולם השלישי.

ידיעה: בוועידה בדלתיים סגורות TED2010 Conference בלונג-ביץ', קליפורניה, בנאום שלו "מתחדשים לקראת אפס!", ביל גייטס סיפר על נסיוב לצמצום אוכלוסייה.

ביל גייטס גילה מעט את אחד הצדדים הלא ידועים של הנדיבות שלו, הורדת כמות האוכלוסייה: "היום חיים בעולם 6.8 מיליארד בני אדם. המספר הזה יגדל עד ל – 9 מיליארד. אם אנחנו נעשה את העבודה לפי נסיובים חדשים, במערכת הבריאות, בשירותים בתחום בריאות הרבייה, אז אנחנו נקטין את המספר הזה ב – 15%.

בינואר שנת 2010 בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, גייטס הודיע שהקרן שלו תקצה 10 מיליארד דולר לפיתוח ואספקה של נסיובים חדשים עבור ילדים במדינות המתפתחות. ארגונים אחדים סבורים שהמטרה האמיתית של הנסיוב היא להחליש את האנשים, להופכם ליותר רגישים וחשופים למחלות ולמוות בטרם עת.

יצרני התרופות והנסיובים שותקים על הנזק העצום לבריאות הילדים מהחיסון, כולל אוטיזם ועיוותים רבים בשרירים-עצבים, שהסיבה שלהם היא אמצעים תרופתיים רעילים ומשמרים שנמצאים ברוב הנסיובים. חברת "מונסנטו" Roundup Ready משתמשת בכסף של ביל גייטס להחדרה המונית של הנדסה גנטית לאפריקה.

תגובתי: אבל אפשר להשתמש בנסיובים דומים עבור האזרחים שלהם!

ידיעות קודמות בנושא:
כיצד עלינו לארגן את כדור הארץ?
כדור הארץ זקוק לצמצום האוכלוסייה
סוף העולם והחלום האירופאי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest