דף הבית / קבלה ומדע / כיצד גוסס היקום שלנו?

כיצד גוסס היקום שלנו?

מתוך ידיעה מדעית שקראתי באתר חדשות: "אסטרונומים שעקבו אחרי 200,000 גלקסיות בשביל החלב, ראו כיצד היקום לאט לאט גוסס. במשך שני מיליארד שנה, הפכו הכוכבים שלו לפי שניים יותר עמומים. למסקנה הזאת הגיעה קבוצה בינלאומית של אסטרונומים, שמדדה את פליטת האנרגיות של הגלקסיות.

כל האנרגיה של היקום נוצרה במפץ הגדול, חלק ממנה מרוכז במסה של החומר. הכוכבים מאירים בזכות המרה תרמו-גרעינית של המסה הזאת לאנרגיה, שמתוארת על ידי המשוואה הידועה של איינשטיין E = mc2

ובכן, הפרשת האנרגיה של הגלקסיות בימינו, מהווה רק מחצית מהפרשת האנרגיה שהוקרנה לפני 2 מיליארד שנה, כלומר היקום לאט לאט דועך, גוסס".

כמו שאני אומר תמיד, חכמת הקבלה מדברת על הסופיות והזמניות של העולם שלנו, ליתר דיוק, מה שנדמה לנו בתודעה שלנו כ"העולם שלנו". כי אנחנו הרי רואים לא את מה שסובב אותנו ואת עצמנו בפנים, אלא את העולם בתוכנו. וחכמת הקבלה מתגלה לצורך זה, כדי לתת לכולנו אפשרות לתקן את הרגשת המציאות שלנו, ולעלות בהרגשה שלנו מעל לעולם המוגבל שמורגש בתכונות האגואיסטיות שלנו, לעולם בלתי מוגבל, עולם אין סוף שמורגש בתכונות המתוקנות והאלטרואיסטיות שלנו, של השפעה ואהבה. חכמה זו מבטיחה לנו מעבר חלק מהעולם שלנו לעולם העליון, היעלמות הדרגתית מתחושות (התודעה) הגוף שלנו והעולם הזה, במידה שנחליף את תכונות הקבלה לתכונות של השפעה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest