דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כולם ישמעו את קול הבורא

כולם ישמעו את קול הבורא

המדרגה הראשונה של הערבות, זו המדרגה ההתחלתית של הסולם הרוחני. כל הסולם הזה הוא יישׂום תנאי הערבות: מ-0 עד 100%, עד למדרגה ה-125. לכן בכנס "קבלה לעם" העולמי אנחנו נשתדל להשׂיג את התנאי הראשוני של הערבות, בדרגה הפשוטה ביותר, אולי הזמנית, ולהיאחז בה.

זה אפשרי אם אנחנו יחד רוצים זאת בהשתוקקות, ונוכל להעביר את ההשתוקקות הזאת זה לזה. מצב כזה באופן מודע יוכלו להשׂיג רק חלק קטן של האנשים, והשאר ידבקו אליהם. הרי אנחנו מחוברים בינינו למערכת הרוחנית "פרצוף", בצורה של פירמידה, שבה יש פסגה ("גברים מגיל 20 ועד 60", בעוצמה של 10,000X60) ושכבות תחתונות (הנקראות "זקנים", "נשים", "ילדים"), אך בסופו של דבר אנחנו מתחברים יחד, לקבוצה אחת (עָם), העומד תחת הר סיני.

כאשר החלק הפנימי ביותר, מקבלים על עצמם את הערבות, אז כל השאר, החדשים, מצטרפים אליהם. כולם נכללים לאחד שלם ונקראים "עָם אחד", כך שמקבלים את הגילוי הרוחני. כמו שנאמר, שכל העָם רואה את קול הבורא מהר סיני. אך את התנאי עצמו של הערבות, מקבלת תחילה על עצמה הקבוצה הפנימית ביותר.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "מהותה של חכמת הקבלה", 14.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הערבות זה לא לחלשים

6 comments

  1. לא חשוב ולא אכפת,אם אני חלק פנימי,חיצוני,הקטן ביותר.חתמתי על ערבות ואין דרך חזרה!דאגה לכלי העולמי ללא שום קשר למצבי.
    אוהבת אתכם
    לזכור על הערבות….

  2. ואלרי מנהריה

    !!!…נשמע כמו חלום של קרוב…!!!

  3. שאלה:הנשמה מורכבת מחלק נשי וחלק גברי, הכלי הוא מקום החיבור בין הנשמות, מדוע משתמשים אצלנו בביטוי "הכלי הנשי",כמעין חיבור בין הנשים,זה נראה כלא נכון. האם זה כך?או שזה ציור של האגו?

  4. לא החכם לומד
    בכפר אחד,היה מנהג,כשנפרדים מאדם שנפטר,מדברים רק בשבחו
    יום אחד מת הצדיק של הכפר,עמדו יום שלם ודברו בשבחו
    לאחר חודש מת הרשע של הכפר,עמדו יום שלם לא מצאו כלום לדבר בשבחו
    ממש ברגע האחרון לפני שעמדו להפר את המנהג,הציע הטיפש של הכפר,להגיד
    שבזכותו של הרשע,נפטר הצדיק

  5. היי אילנית, הנשמה התחלקה לגבר ואישה, אדם וחווה ואז נשברה. כמו שאת יודעת תפקיד הגבר שונה מתפקיד האישה, הנשים צריכות להתחבר לרצון אחד להשיג את הבורא, והגברים צריכים לקחת את הרצון הזה, ולהשיג את הבורא. ככה שכל האנושות תהיה אישה אחד שעומדת מול גבר אחד.ולבסוף נשמה אחת.
    מקווה שעניתי לך… אהבה.

  6. ערבה אני חתמתי באהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest