דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כולם יחד בנקודת המפץ הגדול

כולם יחד בנקודת המפץ הגדול

שאלה: מה הקשר בין היחסים בין בני אדם ויחסים בין נגיפים?

תשובתי: כל הטבע, הוא כמו מרק אחד שבו כולנו מתבשלים יחד, ללא שום קשר אם אלה גופים גדולים או נגיפים זעירים. כל מה שמתרחש במרק מועבר לכל מי שנמצא בתוכו: לאבנים, לצמחים, לבעלי חיים ולבני אדם.

זוהי מערכת גלובלית, אינטגרלית. עולם גלובלי, זה אומר, מקושר הדדית בצורה אין סופית, שבו כל אחד מחובר עם כל השאר. אומרים, שדרך חמישה אנשים מוכרים, אתה מתקשר עם האנושות כולה. אבל החוטים המקשרים האלה של כל מיני צורות אפשריות, נמתחו מכל אחד לכל אחד, לא רק בין בני האדם, אלא בכלל, בין כל המרכיבים של הטבע.

כל היקום יצא מנקודת "המפץ הגדול", משורש אחד, והחל להתרחב ולהתפתח. ומאז אנחנו כולנו נשארנו מקושרים זה עם זה. אלה הם כאלה קורי עכביש, שבהם אין אף אטום או חלקיק אלמנטרי אחד שלא יהיה מחובר עם כל הבריאה.

אנחנו חייבים לקחת את זה בחשבון ולידע את הדור הצעיר, בכך שמעניקים לו דווקא מבט כזה על העולם. אחרת לא מצפים לו חיים טובים בתקופה הזאת של הגלובליזציה.

שאלה: מה כל אדם צריך להבין כדי לעבור בהצלחה את התקופה הזאת?

תשובתי: צריך להבין, שאני חי במערכת שבה אני מקושר עם כולם וכולם מקושרים איתי בקשרים כל כך נוקשים, כמו במוטות ברזל, שתנועה הכי קטנה שלי גורמת לתזוזות בכל המערכת, בכל הרמות.

האדם לא מבין את זה וחושב שהוא מבודד מכל השאר. אבל דבר כזה הוא בלתי אפשרי. הכול יוצא מהשורש העליון, מאיפה שהתהווה היקום, מנקודת "המפץ הגדול", ואחר כך מתפשט, בכך שמגיע לכל רמה. חייבים לקחת את זה בחשבון ולהבין, שאנחנו כאילו נמצאים באותה הנקודה עצמה של "המפץ הגדול".

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 446, 19.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אבולה, תמונת מראה של מצב החברה
האם החיידקים באמת חכמים יותר מאיתנו?
מדוע צריך חיידקים?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest