דף הבית / קבלה לעם / ספר הזוהר / כולם יגלו את הזוהר

כולם יגלו את הזוהר

laitman_2009-09-18_zohar_9760_70.jpg

שאלה: באיזה אופן צריכה להתבצע העבודה הפנימית של האדם, שצופה בשיעור זוהר דרך האינטרנט או הטלביזיה? המון אנשים מצפים ביראה ובהשתוקקות לשיעורים אלה, לראשונה בחייהם קמים בשעה 3 בלילה, כדי לראותם בשידור חי…

תשובתי: הזוהר זו הזדמנות לכולנו לגלות את המציאות האמיתית. המציאות האמיתית מתגלה בתוך האדם, שמגלה, שגם עכשיו הוא תופס את כל המציאות בתוך עצמו, ויכול לסדר, למיין ולגלות את עולמו הפנימי בצורה נכונה, כך שיוכל להרגיש בתוכו עולם רוחני בנוסף לעולם הזה.

יחד עם זאת לא מתעוררים בו שום ניגודים, דמיונות או ספקות באמיתות רגשותיו הרוחניים – הכול מתגלה בתוך רצונותיו. על ידי תיקון הרצונות אנחנו פותחים לעצמנו הזדמנות לראות אותם ולהרגיש בהם את העולם הרוחני.

אפילו אנשים שאינם מוכנים להבנת ספר הזוהר, כלומר שלא למדו בצורה רצינית את יסודות חוכמת הקבלה במשך מספר שנים, יכולים להצטרף אלינו ולזכות לאותם הגילויים.

זה דומה לתינוק בעולמנו, שנמצא בין מבוגרים, המספקים לו הכול. ולא חשוב שהתינוק, שנולד במאה ה- 21, אינו יודע דבר על הדורות הקודמים שהכינו עבורו הכול, את כל מה שסובב אותו עכשיו. הוא מקבל, בהתאם לרמה שלו, שבו נמצא היום העולם הזה. מחובתנו לקחת הכול מהדור הקודם, ולהכין ולהגיש את זה לתינוק, לנציג של הדור הבא.

לכן אותם "תינוקות של הקבלה", שמצטרפים אלינו – החברים החדשים שלנו – יכולים לקבל את אותם הגילויים , שלהם מצפים גם אנחנו. אין בזה שום הבדל בינינו, בתנאי, שישתדלו לשמוע ולהצטרף אלינו, במידה שבה הם מסוגלים לכך. אם יש בהם יראה, ציפייה והתבטלות כלפי הספר העצום הזה – זה מאוד חשוב, על מנת לרכוש קשר איתו.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 07.12.2009

רשומות קודמות בנושא:
גלו את הבורא ביראה
נגיעה בעליון
לטעום את טעמו של הזוהר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest