דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כוכב לא ידוע שמחכה לך

כוכב לא ידוע שמחכה לך

לא חשוב אם אני מבין נכון או לא נכון את מה שאני קורא בספר, לא חשוב עד כמה אני מבולבל, מה שחשוב זה הרצון שלי להבין! האדם מתקדם בזכות ההשפעה שהוא מקבל מהמערכת העליונה, כתוצאה מכך שהוא לומד עליה, שומע עליה, רוצה להתכלל בתוכה, ומבצע לשם כך פעולות שונות, בקבוצה ובהפצה.

ובהדרגה הוא מתחיל להרגיש את המערכת הזאת מרחוק. הוא מתחיל לזהות, שזה אבא ואמא, ואלה החלקים הפנימיים והחיצוניים, חסדים, גבורות… שמשפיעים עליו בהתאם למידה שבה הוא נכלל בתוך המערכת הזאת.

זהו עולם שלם, ואי אפשר להסביר עליו למי שלא חי בו! כשם שאי אפשר להסביר בקצרה ליצור מכוכב אחר על מה שקורה בעולם הזה. הוא צריך בעצמו להיכנס לתוכו, לקבל את הכלים שלנו, את הרגש שלנו, השכל שלנו, הטעמים שלנו. ואם הוא נכלל בחיים שלנו, אז כעבור זמן מסוים הוא יספוג לתוכו כל מיני התרשמויות והתפעלויות מהחברה הסובבת אותו, ואז הוא יוכל להבין מה קורה בעולם הזה.

על ידי מילים אי אפשר להבין שום דבר. כל זה צריך לעבור דרכך ולהשאיר בתוכך התרשמות פנימית, ואז תבין, כמו שאומרים, "דבר מתוך דבר".

כך גם אנחנו, כשאנחנו מעוררים על עצמנו את האור המקיף על ידי הרצון שלנו להיכנס לתוך המערכת הזאת, אנחנו מתחילים להרגיש את מה שנמצא לפנינו, שכל המערכת הזאת מבוססת על אהבה והשפעה.

"אני לדודי", כי אני הרי משתוקק להשפעה דרך המערכת הזאת, שמורכבת מהחברים שלי. "ועליי תשוקתו", כי אז אני מתחיל להרגיש כיצד הוא משנה אותי על ידי הארת האור המקיף מאותה המערכת שאליה אני רוצה להיכנס. וכך מתבצע התיקון שלי.

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם מהספר "שמעתי", 04.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הפעלת הגנרטור של אנרגיית החיים
הזכות לאהוב
תחילת שנה – תחילתה של מדרגה חדשה

One comment

  1. שולמית אילת

    מהשאיפה מושכיני אחריך נרוצה,מי מושך אותי לדבקות בבורא?הרצון שלי המרגיש את רצונו איתי,הכוונה שלי להשפיע את האור הזוהר שחוזר אלי וטובע בליבי את חותמו מושך אותי להבין ולהתפעל מהתבונה העילאית האין סופית שממלא את מה שהיה נעלם קודם ממני ,כל פעם החיבור מתחדש ומחדש את ההבנה החדשה המחזירה את האור והאויר לנשימה ,לפעמים עייפה כאילו די כמה אפשר עוד להעמיס ,ולפעמים כלום רגוע הכל כל כך פשוט ונעים ומשתף ושותף את המחשבה.שומעת ובולעת ןמפנימה.ישינה וליבי ער ומתעורר לעוד הערה או הארה וכך אוספת את אוצר המלך ורוצה בכל מאודי להשפיע בגדול ולהוציא לאור את התמונה השלמה שכולה מצוירת בצבעי אהבה…והרמוניה מאוזנים בזכות מורי ורבי .ישר כוח נשמת האל הברואה המחוברת לבריאה….חתימה טובה ממני יש לך….

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest