דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / כוח המחשבה משנה את הקוד הגנטי של האדם

כוח המחשבה משנה את הקוד הגנטי של האדם

קראתי מאמר של הגנטיקאי ב. לִיפְטוֹן הטוען שרק על ידי כוח המחשבה האדם מסוגל להיפטר מכל מחלה. השפעה נפשית מכוונת מסוגלת לשנות את הקוד הגנטי של הגוף.

לאורך מאות שנים לרופאים ידוע בצורה טובה אפקט הפלציבו: בעזרת האמונה בכוח הריפוי של התרופה, האדם משנה את התהליכים המתרחשים בגופו, כולל גם ברמה המולקולרית, הוא משנה את הקוד הגנטי שלו. אפשר להשיג זאת בל מיני אמצעים: דיאטה מיוחדת, השפעה של מדיום חזק, על ידי תרגילים פיזיים מסוימים. אבל ליפטון סבור שההשפעה העיקרית שמסוגלת לשנות את מצב בריאותנו, היא דווקא על ידי כוח המחשבה.

ההבדל הגדול בין האדם לשאר היצורים שעל פני האדמה הוא שהאדם יכול לשנות את הגוף שלו, לרפא את עצמו ממחלות תורשתיות וסופניות, בכך שנותן הנחיה נפשית לגוף. הבעיה היא שרק אחדים מאלה שהאמינו באפשרות של ריפוי עצמי על ידי מחשבה, באמת מאמינים בזה ולכן נוחלים הצלחה. ואילו הרוב מכחישים בתת מודע אפשרות כזאת. באופן כזה, כדי להגיע לריפוי עצמי, חייבים לשבור את המחסום שמוצב על ידי התת מודע כדי להשפיע על המחשבה שלנו, על תהליכים תאיים ועל הקוד הגנטי.

אני חושב שאין דבר יותר חזק מכוח המחשבה. שליטה במחשבה קורת ביתר קלות בקולקטיב, כשהאדם מבטל את עצמו, את המחסום הפסיכולוגי שלו, ומאפשר לאחרים להשפיע עליו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest