דף הבית / נשים / כוונה של אישה

כוונה של אישה

כוונה של אישה
שאלתה של שרון:
אמרת בשיעור שחשיבות המטרה צריכה להיות דרך החברה, דרך כוח זר, כדי שלא תהיה מהאגו העצמי. ישנן נשים רבות שלומדות לבד, משתתפות בהפצה, אך אינן מחוברות פיזית למצבים, לקשיים ולעזרה לזולת כפי שאתם במרכז ובקבוצות השונות. כיצד תוכלנה לוודא שאינן פועלות מהאגו? מהי המחשבה איתה הן צריכות לפעול?

תשובה: עבודה משותפת בהפצה ולימוד דרך האינטרנט מספקים לאישה את כל הכוחות הנחוצים וחשיבות המטרה. הכוונה שלה צריכה להיות שהחלק הגברי ישיג את תנאי הערבות – ואז כולם יקבלו אור עליון של תיקון.

One comment

  1. זהר שיר השירים/ מאמר למה בחר ה' בדוד/

    של) פתח ואמר משכני וגו': פו"א, משכני אחריך נרוצה הביאני המלך חדריו. כתוב, ש] מזמור לדוד בהיותו במדבר יהודה. בוא וראה, דוד המלך, בחר בו הקב"ה, יותר מכל המלכים שבעולם. כמו שנאמר ת] ואבחר בדוד להיות על עמי ישראל. שואל, מהו הטעם.

    ש] (תהלים סג) ת] (מלכים א' ח)

    שלא) בגין דדוד מן וכו': ומשיב, משום שדוד, מיום שהלך אחרי הצאן במדבר, היה מסתכל שם במדבר במעשה אומנותו של הקב"ה, והיה משבח ואומר, א] כי אראה שמיך מעשה אצבעותיך וגו'.

    א] (תהלים ח)

    שלב) מ"ט בגין דהא וכו': מהו הטעם שאמר זה, הוא משום שבלילה, כל בני העולם שוכבים ישנים על מטותיהם, והוא היה יושב  במדבר, והיה מסתכל בשמים, בלבנה, בכוכבים, ובמעשי השמים, והיה אומר, כי אראה שמיך וגו'. וכתוב, ב] ה' אדוננו מה אדיר שמך וגו', והיה ירא תמיד,  ומשבח ומרומם להקב"ה.

    ב] (שם)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest