דף הבית / המשבר ופתרונו / כדור הארץ, זה הבית המשותף שלנו

כדור הארץ, זה הבית המשותף שלנו

בימינו, הקמת משפחה "למען משפחה" מיצתה את עצמה.

אותם חיי משפחה שעליהם אומרים "ביתי הוא מבצרי", כבר אינם קיימים. היום אף אחד לא יכול לבודד את עצמו מהחברה ולגדר את עצמו מכולם בגדר גבוהה. אנחנו כבר יצאנו מהמצב הזה.

מסות גדולות של בני אדם נעים בחופשיות ברחבי העולם, מתקשרים, מתערבבים ביניהם. הם כבר לא מרגישים ששייכים לאיזה מקום מסוים, לעָם ולחברה מסוימים.

אצל אנשים מופיעה ההרגשה שהם אזרחי העולם. הם יכולים לחיות בכל פינה על פני כדור הארץ, מבלי לקשור את עצמם לשום מסגרות, במיוחד עכשיו, כאשר השפה האנגלית הפכה לשפה של תקשורת כוללת. אנחנו כבר לא מוגבלים על ידי שום דבר: לא על ידי שטח, לא על ידי המשפחה, לא על ידי המדינה. כל כדור הארץ, זה הבית שלנו.

היום אנחנו צריכים להסתכל על האנושות כולה כעל משפחה אחת, ועל כל כדור הארץ כעל הבית המשותף שלנו.

לכן, התפקיד של חכמת הקבלה הוא לשנות את החשיבה של האדם. הוא באמת צריך להפוך להיות אזרח של העולם. וזה שעכשיו מדינות מסוימות עדיין משחקות בבידוד וניתוק, בכך שטוענות שיש להן דרך משלהן, הדבר יחזור אליהן בעתיד בתור מצב מאוד לא נעים.

כי הן הולכות נגד חוקי הטבע, ששואף לגלובליות, לאינטגרליות, לחיבור ואיחוד, למחיקת כל הגבולות, לְמה שהיה לפני שבירת הנשמה הכללית. אסור לעצור ולעכב את עצמך מהשילוב הכולל. איזה שילוב שזה לא יהיה, רע או טוב, אבל זהו שילוב, ואנחנו צריכים ללכת לקראתו, אחרת המדינה או העָם שיתעלמו ממנו יהיו נידונים לייסורים גדולים ולאחר מכן יצטרכו לשבור את עצמם.

מתוך התוכנית "סיפורים קצרים", חלק 2, 23.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בעיה מספר אחת
כולנו משפחה אחת
צעד אל העתיד הטוב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest