דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כאבן חסרת רגישות באוקיינוס של טוב

כאבן חסרת רגישות באוקיינוס של טוב

photo_rav_gh70_269.jpg

אם אתה לא פונה לעזרה לבורא זה סימן שאתה עוד לא השקעת מספיק יגיעה כדי להתייאש ולהרגיש שיש אחד יחיד ומיוחד שיכול לעזור לך לבצע את הפעולה הזאת. הפניה הזאת נולדת אצלך בפנים בסיום של כל המאמצים שלך. אם אתה לא פונה סימן שהפעולות האלה עוד לא הגיעו לסיומן.

לאחר שהאדם ישקיע את כל מאמציו הוא ללא ספק ייזכר בבורא, הרי הוא כבר התייאש מכוחותיו ואז הוא מרגיש שיש לו למי לפנות לעזרה.

והמטרה של כל הפעולות האלו היא להעלות את הרגישות לחיבור, להשפעה, לרצונות הזולת. שאתה תרגיש עד כמה אתה זקוק לקשר עימו, הרי בעזרת הרגישות הזו אנחנו נתחיל להרגיש את האור, את תכונת ההשפעה השורה בינינו. אז אנחנו נגלה את האור הזה שגם עד אז היה בינינו אך הסתתר.

אנחנו כמו אבנים שקושרים ביניהן מים של ים אחד. אך אני לא מרגיש את הקשר הזה הקושר אותנו למערכת אחת. חסרה לי הרגישות, העדינות, אותה התכונה שיש למים – תכונת ההשפעה. אם אני ארכוש את תכונת ההשפעה הזו, אני ארגיש שיש בינינו כוח כללי הממלא את כל החלל הריק.

אנחנו התרחקנו זה מזה בגלל השנאה של כולם כלפי כולם, האגואיזם הכללי. נשברנו מסלע אחד גדול והתפזרנו לרסיסים רבים. ואת כל החלל בינינו מילאו המים.

אני לא מרגיש את המים האלה, הרי הם בעלי תכונת ההשפעה. עד שאני בעצמי לא אגיע לתכונה כזאת, אז אני לא ארגיש אותם. לכן כל המאמצים שלי מכוונים לכך שתתעורר בי הרגישות לתכונת ההשפעה, שאני בעצמי ארכוש את התכונה הזאת.

יש אנשים שמצליחים להגיע לזה במהירות רבה יותר, ויש כאלה שנדרש להם זמן ארוך מאוד. כאן הכל תלוי בסביבה, ביגיעה ובשורש הנשמה. שום פרוטקציה לא יכולה להיות. עד שלא תגיע לבחינה ד' האחרונה (400 שנה) לא תסתיים סאת היגיעה שלך. אך אם הסביבה תומכת בך אפשר להחיש מאוד את הדרך הזו.

מתוך שיעור על מכתבו של בעל הסולם, 18.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
אנחנו אבנים שנשברו מאותו הסלע
חוק ערבות פשוט
תבדוק שאתה לא מבזבז מאמצים לשווא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest