דף הבית / יחסים / ישראל המדינה החזקה בעולם (חיים חדשים – 631)

ישראל המדינה החזקה בעולם (חיים חדשים – 631)

כיצד מגדירים מדינה חזקה, מה משפיע על יציבותה ובאיזה תנאי ישראל יכולה להיהפך למדינה החזקה בעולם? (שיחה עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן, אורן לוי ויעל לשד-הראל)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "ישראל המדינה החזקה בעולם".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

הזמן, כמו מנוע פנימי, מפתח את המין האנושי. במאה ה-21 נעשינו תלויים זה בזה. אי אפשר לדעת מה יקרה ברגע הבא, החזק של היום יכול להיות חלש מחר. אי ודאות שורה בכל.

רוסיה איבדה מחוזקה, אירופה חשבה להתאחד וכיום הכול מתפרק בה, העולם משתנה ללא הרף. כל חיבור בין מדינות, אינו מחזיק. וזה נכון גם ברמת הפרט, משפחות מתפרקות וכולי.

לאדם לא אכפת היום מכלום, מלא בצללים, כל אחד שקוע בתוך הטלפון שלו. אם היו נותנים כמה מאות אלפי דולרים לאדם כדי שיסתדר בחו"ל, מלא היו עפים מכאן.

בתוך הכאוס הזה, קשה לומר מיהי מדינה חזקה, ועל יציבות בכלל אין מה לדבר. ישראל כיום חלשה מאוד, כי יש המון גורמים שיכולים לערער ברגע אחד את יציבותנו. אבל ביכולתנו להפוך למדינה הכי חזקה בעולם, אם נלמד להשתמש בכוח המיוחד שלנו. העולם שלנו מופעל על ידי רשת כוחות, ורק לנו כיהודים יש אפשרות להשפיע על הרשת הזו.

זה תלוי בכך שנתחבר בינינו ונהפוך להיות "כאיש אחד בלב אחד", בזה יימדד חוזקנו. אף מדינה אחרת חוץ מישראל לא יכולה להיות חזקה, כל מדינות העולם תלויות בנו. אם נתחבר בינינו, נבטיח את שלומנו, כי בכך נחייב את כולם להתחבר אלינו בטוב. רק לישראל יש בחירה חופשית. שאר העולם תלוי באיכות הקשר שבינינו, הישראלים.

להיות מחוברים זה להיות ערבים זה לזה, אחראים זה על זה, כמו אחים במשפחה טובה. קשר טוב בינינו יגרום להשתוות בין צורתנו, לצורת מערכת ההנהגה וההשגחה שבטבע. הטבע בנוי מדומם, צומח חי ואדם, שקשורים במערכת אחת, כמו חלקי גוף אחד. כיום מתגלה לעינינו שהעולם גלובלי ומקושר, כולם משפיעים על כולם, תלויים בכולם. בניית קשר הדדי טוב בינינו, בונה התאמה לרשת הנהגת המציאות, ואז זוכים לכוח מגן.

אומות העולם מרגישות שבידינו המפתח לעתיד העולם, ולכן הם מאשימים אותנו בכל דבר. בעבר מדינה שיש לה נשק גרעיני נחשבה חזקה, כיום זה נחשב פחות, כי יש להרבה מדינות. ישראל תהפוך למדינה החזקה כשתהיה לנו התאמה לכוח העליון, שמחזיק את כל הטבע.

חכמת הקבלה חוקרת את מערכת ההשגחה ואת החוקים המדויקים שעל פיהם היא עובדת. מאיפה באות למישהו מחשבות לקום ולהתקיף מישהו? מאותה מערכת עליונה. רק לנו יש אפשרות לשלוט במחשבות וברצונות שיתעוררו בכל בני האדם, דרך הרשת הזו.

איך תיראה ישראל חזקה? כמדינה שיודעת רק דבר אחד: חובה להיות מחוברים בטוב. במצב כזו לא יקומו עלינו טרוריסטים, וכל מדינות העולם יאהדו אותנו ויתמכו בנו בכל.

תוכניות קודמות:
התגברות הטרור בישראל (חיים חדשים – 630)
סוכות וארעיות (חיים חדשים – 629)
סוד הסוכה (חיים חדשים – 628)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest