דף הבית / אקטואליה / ישראלים לעגו לברני סנדרס 

ישראלים לעגו לברני סנדרס 

ידיעה: מטה טרום הבחירות של ברני סנדרס, המועמד לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הדמוקרטית, פרסם ברשתות החברתיות סיסמה האומרת "לא אני, אלא אנחנו" ב-14 שפות, וביניהן נכללה גם עברית.

באופן כללי, משתמשי פייסבוק הגיבו בצורה חיובית ליוזמה הזאת, למעט הישראלים, שלעגו למסר רודף השלום הזה. בתגובותיהם נאמר שסיסמאות מסוג זה חושפות את הקשר בין סוציאליזם ופשיזם, ששניהם בוחנים את האדם כחלק מקולקטיב. בנוסף נאמר, שכאשר סנדרס יהרוס את הכלכלה, יאשימו בזה את היהודים. היום כשמשהו לא כשורה, מאשימים את הנשיא, אז נשאלת השאלה מה יהיה אם הנשיא יהיה יהודי?

תגובתי: בכל מקרה יאשימו בהכל את היהודים, מפני שכזה הוא חוק הטבע, והוא אמיתי וצודק, מפני שהיהודים צריכים להביא לעולם את שיטת האיחוד.

היהודים בעצמם לא יודעים ששיטת האיחוד הזאת נמצאת ברשותם, אבל חוסר הידיעה לא משחרר אותם מאחריות. צריך להתעלות מעל ההכחשה האטומה לייחודיותו של העם היהודי, מעל הבריחה מאחריות על העולם, ולהביט בהיסטוריה ולהיווכח במצב הייחודי העובדתי של העם היהודי בקרב אוכלוסיית העולם. העם הזה מיוחד, והוא מובלט על ידי כוח הטבע, הבורא. כולם מרגישים באופן אינסטינקטיבי את הייחודיות של העם היהודי, צריך רק לברר בדיוק במה ייחודיותו, ועדיף שנעשה זאת בעצמנו לפני שהפשיסטים יעשו את זה. אלה שלא רוצים לחפש ולגלות את הסיבה האמיתית לייחודיותו של העם היהודי, דוחפים את העם לשואה חדשה.

ארגון "קבלה לעם" מציב לעצמו מטרה לגלות את סיבת ייחודיותו של העם היהודי, ואת קיומה של חכמת הקבלה כשיטה לאיחוד בין בני האדם עד להידמותם המלאה למערכת הטבע. חכמת הקבלה מגדירה את התהליך הזה כגילוי הבורא לבני אדם בעולם הזה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest