דף הבית / כלכלה / כסף / ישנו ארגון כזה!

ישנו ארגון כזה!

דעתו של מ. חזין (מנוסח ומוגש על ידי בצורה חופשית, מ. לייטמן): לא קיימות פעולות קונסטרוקטיביות של בניית העתיד שלאחר המשבר. המשבר הוא משבר מערכת הכלכלה העולמית עצמה. לבנות דגם חדש של הכלכלה, ואם של הכלכלה גם של החברה, אסור בהיעדר אידיאה!

המשבר הנוכחי הוא משבר של הפרויקט המערבי הגלובלי.

אולם עבור כל פרויקט גלובלי נחוצים יושר ונאמנות לעקרונות הפרויקט. והביורוקרטיה מהר מאוד מתקלקלת ובוגדת באינטרסים של החברה.

לכן הפרויקט הגלובלי החדש צריך לכלול בתוכו את מנגנון השמירה על הנאמנות למטרה ולהפצת הרעיון של הפרויקט וערכיו, לא בדרכי כפייה אלא על ידי כיבוש הלבבות, דרך פנייה לכל אנשי כדור הארץ.

לשם כך האנושות צריכה להכיר בכך שאי אפשר יותר לחיות בצורה כזו – אז הם יקבלו את האידיאה והיא תהפוך לפרויקט גלובלי שאחריו הם ילכו. כלומר, הפרויקט חייב לעבור בדיקה האם הוא מושך את ההמונים.

בהיסטוריה היו מספר פרויקטים של הציוויליזציה: אברהם-משה, ישו-פבל, לוטר-קלבין, מארקס-לנין.

עכשיו זה הזמן ליצירתו ויישומו של פרויקט הציוויליזציה החדש. יצירתו ומימושו של הפרויקט החדש דורשים יצירת אליטה חדשה.

כל פרויקט גלובלי עוין לרעהו. הפרויקט המערבי הגלובלי נאבק בכל הכוח עם פרויקטים חדשים. המשבר צריך לחבוט חזק באליטה שלו, כדי שהיא תאפשר למשהו חדש להופיע.

היום החברה עדיין לא מוכנה להופעתם של פרויקטים גלובליים חדשים.

התייחסותי: קודם כל, המשבר אינו כלכלי, אלא כפי שזה כבר הוכר – משבר הציוויליזציה, כלומר, משבר בכל תחומי החיים והפעילות של האדם, כיוון שטבענו האגואיסטי המתפתח הביא אותנו ליצירת מערכות חברתיות שהביאו אותנו למבוי סתום – זהו משבר של כל פרויקט הציוויליזציה של כדור הארץ. דבר כזה טרם היה בהיסטוריה וכולם צריכים להגיע להכיר בכך.

ובדיוק אז כולם ירצו לדעת על הפרויקט הבא. ואותו הכין עבורנו הטבע ונהיה חייבים לקבל אותו בטוב או ברע! – והוא, להביא את עצמנו למצב ההופכי – להתפתחות אנטי-אגואיסטית. ניתן להכיר בנחיצות לכך, או אם אתה חושב ומתבונן רבות ומקשיב לדברי בעל הסולם, או שאתה לומד את הסיבתיות ואת המטרתיות של המכות שהאנושות חווה בעשורים האחרונים.

חכמת הקבלה מספרת לנו על שני פרויקטים של הטבע:

1. לפתח בנו את האגו בצורה בלתי הכרתית.

2. על ידי ההכרה באגו כרע, לחייב אותנו לתקנו, ולהחליפו באלטרואיזם. עבור תיקון האגו נחוץ גילוי כוח הטבע העליון, הפועל והמנהל לבדו את הכול. (הבורא).

הקבלה, שיטת גילוי הכוח העליון (הבורא) לכל בני האדם, תביא לכך שתוריד את הדתות מהאמונה החשוכה לדרגת תרבויות העמים והציוויליזציות. האמונה עצמה תיעלם, ואת מקומה תתפוס ידיעת הבורא. אנחנו שוב נחזור לדת היחידה של העולם – לחכמת הקבלה, עם המצווה היחידה שלה "ואהבת לרעך כמוך" (ראה מאמרו של בעל הסולם "מהות הדת ומטרתה"). ישנו ארגון כזה – קבוצת אנשים, בעלת האידיאה של הפרויקט והדרך ליישמו במלואם – זוהי קבוצת המקובלים הבינלאומית "בני ברוך".

ידיעות קודמות בנושא:
המרקסיזם הוא שוב העתיד הזוהר שלנו
הפרויקט המערבי אינו מבוסס על צדק, אלא על אינטרסים
גוש האירו נמצא בשלב של משבר מערכתי פעיל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest