דף הבית / אקטואליה / יציאתם של היהודים מהגלות

יציאתם של היהודים מהגלות

הערה: שר הביטחון של ישראל, אביגדור ליברמן, קרא ליהודי צרפת לעזוב את צרפת.

התייחסותי: השר ליברמן צודק לחלוטין. צרפת היא מדינה קתולית מאוד שממנה פרצו בעבר פוגרומים ומלחמות. כמובן שצרפת לא מתאימה ליהודים, יהיה להם שם רק יותר ויותר רע.לא מן הנמנע שבעתיד יחוקקו בצרפת חוקים האוסרים על יהודים להוציא את הונם מהמדינה או חוקים המונעים מהם להתיישב במדינות אירופאיות אחרות ובאמריקה. כך רק ישראל תישאר כאופציה עבורם, אך במדינת ישראל המצב התעסוקתי לא טוב ויש בעיית דיור, ורוב יהודי צרפת הם אנשים בעלי אמצעים ממוצעים, הם ייאלצו להתחיל מאפס. עזיבת היהודים את צרפת תגרום לנפילת המדינה לרמתם של מדינות העולם השלישי, גם רוחנית וגם גשמית. אני בטוח בכך, כי כך קרה בכל הזמנים, יציאתם של יהודים מהמדינה היווה אסון עבור אותה מדינה, וכך יהיה גם בצרפת.

שאלה: האם פעולה של הכוח העליון, של הבורא, בכל מקרה תוציא את עם ישראל מכל מדינות העולם?

תשובתי: בסופו של דבר, בהחלט כן. זה יתרחש כתוצאה ממצב של עוינות ושנאה מוגברת כלפי ישראל, אומות העולם ייאלצו את היהודים לנטוש את המקומות בהם הם חיים, הם יגורשו משם. לכן כל עוד יש להם הזדמנות, עליהם לעזוב. יציאת יהדות אירופה מהגלות כבר החלה.

שאלה: האם זו נימה אופטימית?תשובתי: אני תמיד אופטימי, אם הסוף טוב אז הכול טוב!מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 28.12.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest