דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / לימוד חכמת הקבלה / יחידת מדידה של השפעה – "עשר ספירות"

יחידת מדידה של השפעה – "עשר ספירות"

שאלה: למדען צריכים להיות מכשירים מדויקים לצורך המדידות שלו. באיזה אופן המקובל יכול למדוד את ההשפעה שלו על המציאות ועל השינוי שלו? זה נראה למעשה כבלתי אפשרי.

תשובתי: להיפך, כשאנחנו מתחילים להשיג את העולם העליון, אז אנחנו מגלים עד כמה בעולם שלנו אי אפשר למדוד שום דבר באופן מדויק. המקובל מקבל תבנית מדידה מדויקת, כמו מטר בעולם שלנו, שנקראת "עשר ספירות". בעזרת תבנית המדידה הזאת, הוא מודד הכול.

אם נפתח את הספר "תלמוד עשר הספירות", נראה עד כמה מדויקות כל ההגדרות. מדובר על פיזיקה של העולם העליון, שקובעת ומגדירה במדויק את מידת השפעת האור ואת התגובות של הכלים, ואת מידת השפעת הכלים על האור העליוןבאופן כזה, אנחנו מקבלים תמונה מפורטת של כל הכוחות העליונים שקיימים מסביב לעולם שלנו ושמשפיעים עלינו. אנחנו מגלים כיצד אנחנו יכולים בעצמנו להשפיע על הכוחות האלה מלמטה למעלה, כדי לעשות את השפעתם עלינו כטובה. מדובר על פעולות מדויקות מצידנו ביחס לכוחות העליונים. חכמת הקבלה משתמשת במדידות מדויקות מאוד של אורות, רצונות, כלים, זוהי פסיכולוגיה גבוהה ביותר של האדם. שיטת חכמת הקבלה מאפשרת לברר את התכונות הפנימיות ביותר שלנו, ולהיכנס לקשר עם הכוחות העליונים לצורך עבודה הדדית בדיוק מירבי.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 16.8.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest