דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / יחד עם הבורא נשנה את העולם

יחד עם הבורא נשנה את העולם

photo_rav_gh70_215.jpg

שאלה: נראה שאנו משתמשים בכל אפשרויות ההפצה: עיתונים, ספרים, אינטרנט וטלוויזיה. אם כך, מה נדרש כדי שהעולם כולו יימשך אחרינו? האם עלינו להגיע למסה קריטית כדי שנוכל למשוך אחרינו את כל העולם?

תשובה: זה ללא ספק בכוחותינו. כמו שנאמר, שהאדם חייב לתאר לעצמו, שבכל רגע הוא יכול לשנות את העולם לטוב או לרע, על ידי כוונתו. הרי מערכת הנשמות, הקשורות לגמרי ביניהן, כפופה לחוק של השגחה כללית ופרטית, ומשפיעות באופן הדדי זו על זו.

אנו, מצידנו, חייבים לנסות ולהגיע בעזרת האיחוד בינינו, לעוצמת הכוונה, שתשנה את מערכת הנשמות, כדי שהן ישוו צורתן עם הטבע, כלומר, עם הנתינה והאהבה. הטבע מצדו יוסיף את הכוחות המחייבים (ייסורים), שיחד עם מאמצינו, יביאו אותנו אל המטרה.

בעל הסולם כותב, שישנה דרך ייסורים, כלומר, התקדמות תחת השפעת הטבע בלבד, וישנה דרך האור, שהיא דרך התיקון בכוחות עצמנו. אך במציאות ישנה דרך אמצעית והיא: שילוב של מכות הטבע מאחור, ומִלפנים העתיד המושך, שאותו אנחנו צריכים להסביר לעולם.

3 comments

  1. האם הפצה רחבה תגביר את איכות וכמות המכות בעולם? לפי החוק זה לעומת זה ברא האלוקים. יחסית לרמת המודעות של האנושות כתוצאה מהפצתיינו- יגדל הפער בינינו לבין הטבע וכך יגברו צירי הלידה. הלא כן? תודה רבה ויישר כח.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לרצות כאש בוערת בעצמותינו חיבור ואיחוד. האם אני באמת רוצה להיות מאוחד, מחובר?! אולי יותר פשוט לי לדבר על זה, לכתוב על זה, ללמוד על זה,לעשות פעולות חיצוניות. ..אנו הבבואה של עצמינו

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    …ועם הידיעה הזאת, לא לשכוח שאין עוד מלבדו והכרת הרע שנשלחה ממנו היא רק על מנת לדעת לבקש את הטוב.

    באהבה רבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest