דף הבית / אקטואליה / יותר טרור, יותר אנטישמיות!

יותר טרור, יותר אנטישמיות!

הודעה: "במערב פולין, בעיר ורוצלב, התקיים מצעד נגד זרם הפליטים. במהלך הצעדה, משתתפי ההפגנה שרפו בובת פוחלץ בדמות יהודי אורתודוקסי. המפגינים שהתאספו סביב המדורה שרו: "פולין קתולית מאוחדת! שילך מכאן האיחוד האירופאי!"".

מתוך מאמר דעה בנושא: "התקפת מחבלים ולקיחת בני ערובה על רקע החיים השלווים, פוגעים בהרגשת הביטחון, והמצב הזה מתחזק בכלי התקשורת. הפחד של אלה ששרדו, משחק לידיהם של המחבלים. תגובתם של בני האדם לפעולות הטרור כוללת התגייסות ספונטנית ברשתות החברתיות, וקריאה לאיחוד לאומי ולסולידריות. מה לעשות עם הפחד? האדם מחפש דרך לאחוז במשהו יציב. אנחנו מוכנים להקריב לטובת הפחד שלנו, את השלווה והביטחון בזרים. בזה אנחנו בעצמנו הופכים את עולמנו למבצר נצור. הסחיפה של דעת החברה לכיוון לאומיות ואנטישמיות, עלולה לעורר תגובה של התלכדות של החברה המוסלמית, וזה בדיוק מה שהמחבלים צריכים".

אני חושב שהנחת היסוד של המחבלים היא, שהאנשים יעדיפו לעבור לאיסלאם מתוך פחד ויעדיפו להתקיים בשקט ובשלווה. האפשרות הזו תיתכן באירופה, במיוחד אם היא מלווה באנטישמיות הדדית. בסופו של דבר נמצא להם אויב משותף, שבגללו מתאפשרת התקרבות הדדית בין האירופאים לאיסלאם. לכן, במידה שיתעצמו הבעיות עם המוסלמים באירופה, כך תגדל גם האנטישמיות.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest