דף הבית / אהבה / זוגיות / יום של משפחה אינטגרלית בריאה

יום של משפחה אינטגרלית בריאה

laitman_2011-06-03_0422_w.jpg

שאלה: האם אתה יכול לתאר יום של משפחה אינטגרלית בריאה?

תשובתי: השעון המעורר מצלצל. כולם מתעוררים וקמים. הילדים, כהרגלם הולכים לבית הספר. אמא נשארת בבית, או שיחד עם אבא הולכת ללמוד, לעבוד.

האנשים עובדים במשׂרה חלקית באותם התחומים, איפה שזה הכרחי ונחוץ. יחד עם זה, אין לזה חשיבות היכן הם עובדים, זה לא חשוב להם. כל אחד עובד במידת יכולתו, במקום שבו לפי דעת החברה הם יכולים להביא את התועלת המרבית.

והתועלת המרבית היא רק באותן המסגרות שלהן זקוקה החברה, כלומר, כדי לספק לעצמה מזון, ביגוד, הנעלה, כדי לספק את כל הדרוש, כגון: דירה נורמאלית, הסקה, בריאות, עזרה רפואית, פנסיה, חופשה וכדומה.

הבעל והאישה עובדים, במידה ולבני המשפחה יש צורך בכך.

ללא קשר אם הם עובדים או לא, הם חייבים ללמוד בין 5 ל – 6 שעות ביום בקבוצה. זה נחשב כעבודה שמשלימה את יום העבודה החלקי של האדם. האנשים לומדים את שיטת החינוך האינטגרלי וההשׂכלה, כמו כן הם לומדים על המערכת שבה כולנו נמצאים יחד, העולמית, של היקום, המערכת של השׂכל העליון, הכוחות. על ידי כך שהם לומדים הם מנסים יותר ויותר לגלות אותה, לממש אותה בקשר ביניהם.

בזה בעצם מסתכם כל היום ובכלל כל החיים של האנשים, מפני שהם יודעים שבזה הם משׂיגים חיבור עוד יותר גדול והדדי ביניהם, שבתוכו הם מגלים קיום נצחי ושלם, מילוי עצום ואין סופי, שמחליף להם הכול לגמרי.

ואת העולם הזה הם מרגישים כאמצעי, כמקום עבודה, עד שישׂיגו את ההשׂגה השלמה של כל מערכת הטבע.

בכך שישׂיגו את כל המערכת במלואה, יתאימו אותה בתוכם על ידי זה שיהפכו שווים איתה, שווים עם הבורא, מה שמכונה, דבקות עם הבורא, הם ישיגו מצב שבו הרגשת העולם הזה נעלמת אצלם בהדרגה. במקום הגופים הביולוגיים שלהם הם יתחילו להרגיש גופים רוחניים, כלומר, כוחות שמקודם ציירו את העולם הזה ואותם עצמם על האגו הלא מתוקן שלהם עדיין.

בעיקרון, האנשים יעסקו רק בזה.

אבל, במידה שהם עדיין נמצאים ברצונות האגואיסטיים, הם ירגישו את הגופים שלהם ויהיו חייבים לדאוג להם. אבל יהיה מובן להם, שזוהי תמונה שאותה הם צריכים בינתיים "להזין" במילויים האגואיסטיים בצורה של מזון, בצורה של צרכי הגוף ההכרחיים.

מתוך השיעור הווירטואלי, 05.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ללא איחוד במשפחה, אין איחוד באנושות
החינוך האינטגרלי של בני הזוג
הערובה לבריאות האדם, המשפחה והחברה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest