דף הבית / אקטואליה / יהודים והסיבה לאנטישמיות

יהודים והסיבה לאנטישמיות

שאלה מה – Facebook: האם אתה טוען שהאנטישמיות זו תוצאה מפעולות היהודים עצמם?

תשובתי: בוודאי ואיך לא?! היהודים מעוררים על עצמם לחץ מצד האנטישמים. ביהודים תלוי האם תהיה אנטישמיות בעולם, האם יהיה בעולם טוב או רע, מלחמה, ייסורים. בספר הזוהר שנכתב לפני 2000 שנה ונחשב למקור של חכמת הקבלה, כתוב שלמרבה הצער או השמחה, כל מה שמתרחש בעולם מתרחש דרך היהודים, מפני שהם מהווים את החוליה המקשרת בין כל האנושות לבין הכוח העליון של הטבע. לכן כאשר הם מכוונים ושומרים באופן  נכון על הקשר הזה, אז לעולם טוב. ואם לא, אז לעולם רע. הכול תלוי רק ביהודים.

היהודים הם קבוצת אנשים שהתנתקה מכל שאר האנושות בבבל העתיקה, וקיבלה את שיטת ההתפתחות הרוחנית, קשר עם הכוח העליון של העולם, עם מה שנקרא "בורא". בשלב מאוחר יותר, לפני 2000 שנה, קבוצה זו נפלה מדרגתה הרוחנית, ומאז היא אפילו לא יודעת לשם מה היא קיימת. ובכל זאת, היא מורגשת באנושות כקבוצה מיוחדת, היהודים תמיד "מפריעים" במשהו לכולם, וכל זה מפני שהם אינם יודעים מה היעוד שלהם שאותו עליהם לבצע כלפי העולם. על כך מדברת חכמת הקבלה.

לכן אנחנו היהודים מתנגדים לה, אך  לא נברח ממנה לשום מקום. זוהי משימה שאנחנו חייבים לבצע, עלינו להוביל אחרינו את האנושות כולה, לקשור אותה עם הכוח העליון של הטבע, ואז לעולמנו תרד הנהגה של חסד. כיום לעומת זאת כולנו מסתובבים כמו כלב אחר זנבו, ולא מצליחים "לתפוס" את ההצלחה.

בואו "ניקח את עצמנו בידיים" ונבצע את ייעודינו, נהפוך להיות "אור לגויים", וכך לכולם יהיה טוב. כולם יכבדו ויאהבו אותנו, כך נביא לעולם אושר וידע של ההנהגה העליונה, של הבורא בתורה כתוב שזה הייעוד שלנו. לא אני המצאתי זאת וכל ההאשמות נגדי הן חסרות שחר, אני פשוט מסביר היכן זה כתוב. וכל אחד יכול לבדוק בעצמו. למה לעצום עיניים ולחכות ל"מכות" הבאות של הגורל? בואו נעשה כך שלכולם יהיה טוב. זה תלוי רק בנו.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.11.2016

 

One comment

  1. אנשים רבים מתקוממים לטענה הזו כי לא נעים להם טעמה המריר – הטעם בפה הוא מבחינתם המדד להצדקה או שלילה של הטענה ולא בדיקה ובחינה שלה בקור רוח

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest