דף הבית / אקטואליה / טראמפ, חרם על ה – CNN

טראמפ, חרם על ה – CNN

הערה: כפי שהוסבר בבית הלבן, מעתה מוכרז חרם על ה – CNN. נשיא ארה"ב טראמפ אינו מתכוון לתת כלל ראיונות לערוץ זה. בדף שלו בטוויטר הוא מכנה את הערוץ כ"נורא, המשדר חדשות שקריות". באופן זהה הוא מתבטא גם על העיתונים "ניו-יורק טיימס" ו"וושינגטון פוסט", שלפי דעתו מסקרים בצורה לא הוגנת את עשייתו.

תגובתי: בוודאי. אנחנו יודעים שזה נמשך כך כבר שנים רבות. כמו כן, העיתונים האלה חד צדדיים ואינם יכולים לטעון לרמת אובייקטיבית ולו המינימלית ביותר. כל התקשורת הללו נמצאים בידיהם של יהודים, לכן כל העיתונים הם עד כדי כך קיצוניים-ליברליים, דמוקרטיים בלבד. בעלי העיתונים שכחו שדמוקרטיה בלתי מוגבלת מובילה לנאציזם. זה מה שעתיד להתרחש אם טראמפ לא יגביל אותם. ואם הוא יגביל, אז עליהם להודות לו בגדול, מפני שדווקא הודות לו הם יוכלו להתקיים במסגרות כלשהן, אחרת הם יגיעו מהר מאוד לנאציזם.

שאלה: האם בזמנינו כלי התקשורת יכולים להיות אנושיים?

תשובתי: בשום אופן לא. כולם קנוּיים, ונמצאים תחת מרותן של צורות התנהגות כלשהן, תחת האליטות, ולכן כל המידע כתוב ומשוכתב מראש, אין בו שום חדשות או דעות אובייקטיביות. בזמנינו, בעולם שלנו לא יכולים להופיע כלי תקשורת אובייקטיביים, כולל אפילו חדשות על מדע וספורט. העולם שלנו מנוהל על ידי האגו, ולכן טבעי הדבר, שהשפעה עצומה כזו על בני האדם, שכלי התקשורת מאפשרים, אינה יכולה להישאר מחוץ לאגו האנושי.

אצלך יש אגו אחד, אצלי יש אגו אחר, למישהו אגו אחר נוסף, לכל אחד מאיתנו עיתמשלו, אינטרנט משלו, ואנחנו נלחמים בינינו. או שאנחנו מעלים לשלטון אנשי מפלגה, או נשיאים וכולי. כל זה טבעי. כלי התקשורת נוטלים בזה השתתפות פעילה מאוד. אבל בימינו הם מגלים את חוסר האובייקטיביות המוחלטת שלהם. בעיקרון, זה היה ידוע גם קודם לכן, אבל העם בכל זאת צורך עדיין את המידע שלהם. באופן אישי אני מתייחס רק לנתונים שלא ניתנים לערעור: אירוע שקרה איפשהו. וגם כאן כבר יש שאלה, האם קרה או לא, כעובדה, כלומר מידע "ערום", אם אפשר לדלות מאיפה שהוא. לאנליזה אין כל קשר עם המציאות, אלא רק עם הכוונות של אלה שמשלמים.

שאלה: מה אתה חושב על כלי התקשורת שלנו, גם אני ואתה הרי נותנים פרשנות לחדשות, נותנים תשובות לשאלות?

תשובתי: כלי התקשורת אינם אובייקטיביים ותלותיים לחלוטין. איך כלי התקשורת יכולים להיות אובייקטיביים? מה בכלל בעולם הזה יכול להיות אובייקטיבי, אם זה שיוצר הכול הוא אדם, והאגו גלום בתוכו ומכתיב לו מה עליו לעשות, במודע או בתת מודע, לא משנה איך.

שאלה: אתה ואני גם כאלה?

תשובתי: בוודאי! אבל אנחנו מבינים למה אנחנו עושים זאת ומנסים לפעול רק למען המטרה העליונה, קירוב של האנושות לאיחוד, ובתוך האיחוד הזה, השגת הדרגה העליונה של קיומה. זהו הבדל בולט, אנחנו מעוניינים מאוד בהשגת המטרה, כאן אני מחזיק "בשיניים" בכל הזדמנות למסור להמונים את הרעיון, האידאולוגיה והמטרה.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 1.2.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest