דף הבית / אקטואליה / טראמפ והצלתה של אמריקה

טראמפ והצלתה של אמריקה

הערה: הנשיא טראמפ לא הצליח להשיג את הרוב הדרוש על מנת לבטל את חוק ביטוח הבריאות של אובמה. יש הרואים בכך את תחילתה של שרשרת הכישלונות שלו.

התייחסותי: כידוע, אדם אחד אינו חייל בשדה הקרב. אם כל הסגל הנשיאותי לשעבר עומד נגד טראמפ, איני יודע אם הוא יוכל להתגבר עליהם. אמנם הדחפים המניעים אותו נפלאים, אבל הוא מפחד להזכיר את העובדה שהיה רוצה להסדיר ולכונן יחסים עם רוסיה, או להפסיק את התמיכה האמריקאית בנאט"ו באופן מוחלט, שהרי המון כסף מתבזבז עליהם. מדוע האמריקאים צריכים להחזיק את המטריה מעליהם כל הזמן? מוטב שאירופה תדאג לעצמה, אך היא אינה רוצה לממן את נאט"ו.

הבעיה של טראמפ נעוצה בכך שחברי המפלגה אינם תומכים בו, הם שקעו במריבה הפוליטית הפנימית שלהם, ולא יותר מכך. אף אחד אינו לוקח בחשבון מה טוב לאמריקה ולעולם, מעניין אותם רק מה שטוב לאינטרסים המפלגתיים הצרים שלהם, לכן כמובן שאין לקנא במצבו והעתיד לוט בערפל.

שאלה: מה היית מייעץ לו כמקובל?

תשובתי: הייתי מייעץ לו לכנס את כל יהודי אמריקה ולומר להם: "האם אתם רוצים שמצבכם יהיה גרוע יותר? אל תחשבו שיהיה לכם טוב יותר אם אעלם. בואו ביחד, נתחיל לפתור את הבעיה הזו". הצלת אמריקה והעולם תלויה רק באיחוד היהודים, ובידי טראמפ המפתח לזה. בכל זאת, חלק מיהודי אמריקה בעדו, אך הם מעטים, ואילו המסה העיקרית שלהם נגדו.

אני מקווה מאוד שאפשר יהיה לעשות זאת, אם טראמפ יסכים ויבין מה עליו לומר ליהודים וכיצד לתמוך בהם. המפתח להכול הוא באיחוד היהודים, ולטראמפ ישנה אפשרות לעשות זאת. אני מוכן לעזור לו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.3.2017

 

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest