דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / טיפת האיחוד – עדיין לא מספיקה

טיפת האיחוד – עדיין לא מספיקה

laitman_2010-03-15_5705_us-70.jpg

שאלה: בכנס הקבלה בשנת 2009 הצלחנו להשׂיג הרגשה מיוחדת, אשר אתה קראת לה  "טיפת האיחוד". מה השׂגנו אז ומה ניתן להשיג בכנס "קבלה לעם" העולמי הקרֵב?

תשובתי: בכנס הקבלה בשנת 2009 הרגשנו שבאיחוד בינינו קיימת נקודה, שאינה תלויה בנו ונמצאת מעל כולם. ואם אנחנו נתחבר בינינו, אז נוכל להיות תלויים בה, להשתוקק אליה, להתאחד סביבה ולהיות תחת הגנתה. "טיפת האיחוד" הזאת, זהו כוח גבוה מאוד, אשר נוצר כתוצאה מהקשר בינינו, המגן עלינו מכל הצרות.

אך אין זה מספיק. בטיפה הזאת אנחנו מתחברים עם הניצוצות הרוחניים שלנו לניצוץ אחד. אך אם אנחנו נוסיף לניצוץ הכללי הזה את הרצונות להשפיע שלנו, הערבות, אז נתחיל מתוך הניצוצות הדבוקים לאחד, לגלות את הקשר ביניהן, את מערכת הקשר של הנשמות שלנו. כל הקשר בין הניצוצות, זה יחסים של שׂנאה הדדית, ושל האהבה מעליה.

במקרה הראשון אנחנו כולנו מחברים את הניצוצות שלנו (את הנקודות שבלב) לניצוץ אחד גדול, ואז משׂיגים מצב גבוה הקיים בפני עצמו, מציאות שמחוץ לנו. יצרנו משהו חדש, לידה בקשר בינינו.

בשעה שאם אתה מוסיף לזה עוד קצת רצון, כל הנקודות שבלב האלה אינן מתחברות רק לניצוץ הזה, אלא מתגלה גם כן כל האגו שביניהן, כל השׂנאה ומעליה, האהבה. כלומר מתגלה רשת הקשר שבינינו, ובקשר הזה אנחנו יכולים להרגיש רוחניות, את הבורא.

משמע, שאתה חותם על הערבות, על בסיס גילוי הרצונות שלך. חוץ מהנקודה, יש בהם גילוי הרע וההסכמה להיות מעליו. כי הרי הרשת הזאת נבנית מהרצונות שלנו, אשר אנחנו מוותרים עליהם, בכך שאנחנו מתחברים מעליהם ומחליפים שׂנאה באהבה. אחרת איך אוכל להתחבר עם האחרים? סתם להתחבר לניצוץ אחד זה לא מספיק, זה עדיין אינו הקשר האמיתי, כי הרי השארנו את כל האגו למטה. ואילו אני חייב להתעלות מעליו, מעל להר סיני (הר של שׂנאה).

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "תורת הקבלה ומהותה", 14.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
כנס – איחוד הניצוצות
טיפת איחוד ייקרת ערך
על הגבול בין החושך והאור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest