דף הבית / המשבר ופתרונו / טורקיה – אחרת הפליטים יבואו אליכם

טורקיה – אחרת הפליטים יבואו אליכם

הערה: טורקיה דורשת מהאיחוד האירופי, תקציב נוסף של כשלושה מיליארד דולר, בתמורה לעצירת זרם המהגרים לאירופה.

תשובתי: לא סביר שממשלת טורקיה תסכים לעצור אצלה את זרם המהגרים, ולהפוך למחנה ריכוז עבור הפליטים כמו באירופה.

שאלה: האם אתה סבור שממשלת טורקיה תיקח את הכסף ובכל זאת תשחרר את הפליטים?

תשובתי: לטורקים לא תהיה ברירה אלא להתנצל על כך ולאפשר לפליטים לעבור, מכיוון שבטורקיה יצטברו מסות אדירות של פליטים, שיתפרצו ויחדרו לאירופה דרך כל פרצה בגבול, ויש הרבה. לא ברור למה טורקיה מוכנה לקחת על עצמה את הלחץ והסיכון הזה תמורת שלושה מיליארד דולר בלבד, הרי הטיפול בפליטים מצריך תקציב הרבה יותר גדול.

הערה: נראה שאין מוצא מהמצב. מה התחזית שלך בקשר לזה?

תשובתי: יש לי תחזית ברורה ביותר עבור האנושות. מסע המהגרים מעמקי העולם המוסלמי לעמקי הציוויליזציה האירופית, הוא מהלך היסטורי שלא היה עוד כמוהו בכל הכיבושים הקודמים ונדידת עמים, בכל הזמנים.

מתחילה תקופה חדשה בתולדות האנושות. האנושות עוברת שינויים רציניים מאוד, כמו צירים אחרונים לפני לידה, כמו עוּבר שהגיע זמנו להיוולד ומתחיל להתפתל, להכות ברגליו ובידיו ברחם אימו, ובסופו של דבר מתהפך עם הראש למטה, כדי להיוולד לאוויר העולם. כך גם האנושות, כל הפרדיגמות הישנות, הטעמים, התיאוריות, השיטות והתרבות כולה, יתהפכו, כשהאנושות תיוולד מחדש לדרגת ההתפתחות הבאה. הלידה הזאת מתקרבת, אנו מתחילים להיכנס לשלב הטרום לידתי. מצפים לנו זמנים רציניים מאוד ועם זאת מעניינים ביותר.

שאלה: מה אמור להיוולד?

תשובתי: אנושות חדשה, עולם מאוחד, בני אדם המקושרים ביניהם, שמבינים שהם שייכים לאיבר אחד ויחיד, למערכת אחת ויחידה, לנשמה אחת ויחידה, הנקראת "אדם".

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם ד"ר לייטמן", 19.01.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest