דף הבית / אקטואליה / חתונה של שנאה

חתונה של שנאה

הערה: לפני מספר ימים הקרין ערוץ 10 סרטון שצולם בחתונה בירושלים, שבו צעירים קופצים עם סכינים, רובים ובקבוקי תבערה, ודוקרים את תמונתו של הילד מהפיגוע בדומא. ראש הממשלה הודיע שהתמונות המזעזעות האלה מהוות סכנה ממשית למדינה. הוא אמר שהשב"כ צריך לעבוד בצורה רצינית כדי לגלות קבוצות כאלה, מפני שהן הולכות נגד המדינה והעם.

תשובתי: בוודאי, הרי גם כך כולם מחפשים לפגוע בנו, ובישראל קיימים גופים שמקבלים הרבה מאוד כסף מחו"ל, שיכולים להביא לשלילת קיומה של המדינה. זה יאפשר להגיש עתירה באו"ם, כדי לבטל ולהשמיד את מדינת ישראל: כפי שהרשו לנו להקים אותה, כך גם יחליטו לסגור אותה. 

חוץ מזה, מעשי שטות כאלה לא יניבו שום דבר, הם לא צריכים להיות בחברה היהודית. זו תוצאה של הבנה לא נכונה של היהדות, שמדברת רק על אהבה: צריך לנצח הכול רק בעזרת אהבה. התנהגות כזאת אינה אופיינית ליהדות, אנשים אלה מחשיבים את עצמם ליהודים מאמינים, אבל התורה מלמדת אותנו משהו אחר לחלוטין. בשום מקום ואף פעם לא היה דבר כזה. אנחנו מתנגדים לרוע, אנחנו לא צריכים להראות את הרוע שלנו, אנחנו צריכים להיאבק בו. ואילו כאן אנחנו מעלים אותו לדרגה של איזו כת. אסור לעשות את זה. אבל כשאתה בעצמך שופך רוע, זה לא ראוי לאדם דתי מאמין. התורה אוסרת באופן מוחלט, על כל מה שלא נכנס בגדר של הגנה עצמית על חייך. לכן תעלולים מסוג זה מראים על כך, שהנוער שלנו לגמרי לא מחונך ברוח התורה, היהדות. כל זה נובע מהבנה לא נכונה של האמונה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 25.12.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest