דף הבית / אקטואליה / חרם על ישראל באירוויזיון 2017

חרם על ישראל באירוויזיון 2017

 הערה: התנועה האנטי ישראלית – BDS דרשה להחרים את המשתתף הישראלי באירוויזיון עמרי זיו. הם כתבו: "אם מדאיגים אתכם מושגים כגון צדק, חופש, זכויות אדם או סתם הגינות אנושית, עליכם להשתתף בהצבעה טלוויזיונית באירוויזיון. אתם יכולים להעריך את כל השירים לפי ראות עיניכם, אבל תדאגו לתת לישראלי אפס גדול ועבה. למרות הכול, BDS פועלת יותר ויותר.

התייחסותי: בוודאי. התנועה הזאת קיימת בכל יהודי כנגד היהדות שלו עצמו. היהודי שונא את עצמו וסבור שאם הוא יצטרף לאחרים, אז הוא יצדיק את עצמו, יקבל מהם איזו הגנה. זה פועל בו בתת מודע, מפני שכל הטבע האגואיסטי של העולם שלנו מכוון כך, כדי שיגיע להיות יהודי אמיתי. יהודי (מהשורש "איחוד"), מסמל איחוד. עם ישראל נוסד מקבוצת אנשים שהחליטו להתאחד ולחיות בשלום וידידות, ללא שום הבדל ביניהם, בשוויון. זו למעשה חברה קומוניסטית אמיתית.

עם חורבן בית המקדש הראשון והשני המצב הזה השתנה, והאהבה התחלפה בשנאה הדדית, סלידה, דחייה. כל זה מתגלה במידה מלאה בארגון ה – BDS.

שאלה: אתה סבור, שב – BDS חברים היהודים הפעילים ביותר?

תשובתי: כן, כמובן. כל האנטישמים הגדולים, הם יהודים, החל מטורקוומדה ואפילו טיטוס עוד ברומא העתיקה, וכך לאורך כל ההיסטוריה. אם ננבור קצת בהיסטוריה, אז כל האידיאולוגים האנטישמים הפעילים ביותר הם יהודים.

מדברת בתוכם השנאה הגדולה ביותר לאיחוד, לשיקום מחדש של העם שלהם, של אותה קבוצת בני אדם שהראתה דוגמה לכל העולם, כיצד צריך להתאחד ולהשיג אהבה הדדית בין כל בני האדם. הם אינם יודעים שהם משמשים מוליכים של שנאה בעולם שלנו, כדי שדרך השנאה, בני אדם יבינו את הנחיצות בהופכיות לה – באהבה. כך פועלת ההנהגה העליונה.

שאלה: אתה סבור שהצטברות גדולה של שנאה, תעורר ותזמין בסופו של דבר משיכה לאהבה?

תשובתי: כן. בדרך כלל כך קורה. ה"כיפוף" צריך לעבור את נקודת ההסתעפות ואז יהיה מובן כיצד לפעול הלכה למעשה. האחד תמיד מוליד את ההופכי לו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 11.05.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest