דף הבית / אקטואליה / חרם על ישראל – אנטישמיות רגילה

חרם על ישראל – אנטישמיות רגילה

קראתי מאמר דעה על החרם על ישראל, שלחרם אין שום קשר לשטחים הכבושים ולקיפאון בתהליך השלום ולא למשבר ביחסי ארה"ב-ישראל, או לכדורגל הפלסטיני, או למצב בעזה, אלא זוהי אנטישמיות רגילה או המונח המודרני – אנטי-ישראליות, שקשה מאד לעמוד בפניה נוכח ההתאסלמות המהירה של אירופה.

המאמר מדבר על כך שצריך לעשות בירור לא עם ארגון הסטודנטים הבריטי BDS, ולא עם האו"ם או האיחוד האירופאי, אלא עם ארגונים פנימיים עצמיים העסוקים בהשמצות (ודמוניזציה) של מדינתנו. שום ויתורים, לא טריטוריאליים, לא פוליטיים ולא אידיאולוגיים, אינם מסוגלים לשנות את המצב. ואם ישראל בעצמה מפחדת מהאופי היהודי שלה, אז חוסר האופי הופך ביודעין לחוסר עקרונות יסוד.

החרם לא מסוגל להשמיד את ישראל. אם ישראל, תחת לחץ בינלאומי, תתחיל לוותר על המדינה במסווה של הסדר, אז היא תשמיד את עצמה מהר יותר מכל הסנקציות הכלכליות והפוליטיות שיכולות להגיע אליה, ולחרם תמיד תימצא סיבה חדשה.

אני חושב שהכול נכון, אבל אין פתרון! לא להיגרר אחרי האנטישמיים, זה לא אומר לתקן את המצב. הסיבה לאנטישמיות היא בהשקפה טבעית שהיהודים אשמים בבעיות של העולם. ועל זה מדברת גם התורה: "אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל". צריך להקשיב לאימרות של החכמים שלנו, הם הרי נותנים לנו עצה כיצד לפעול: באיחוד שלנו מתגלה כוח מיוחד שממלא את כל העולם שלנו ברוגע ובשפע, והשנאה כלפינו מופיעה במידת ההתרחקות שלנו זה מזה. ראו "הקדמה לספר הזוהר" סעיפים ס"ו-ע"א.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest