דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / חנות עם דלת שאינה נסגרת

חנות עם דלת שאינה נסגרת

שאלה: איך הקבוצות בכל רחבי העולם יכולת לשמור על קשר בלתי פוסק עם המרכז, כדי לדלות משם כוחות כל הזמן?

תשובתי: אני לא יודע מה עוד אפשר לעשות מצידנו. אם אתם מרגישים חוסר קשר, אז אתם צריכים להשתדל למצוא כיצד לחדש אותו. המורה שלי, הרב"ש, היה אומר: "החנות שלי תמיד פתוחה", כמו גם אצל הבורא, שעליו נאמר, "החנות פתוחה והחנוני מקיף, והפנקס פתוח והיד כותבת, וכל הרוצה ללוות יבא וילוה." (מסכת אבות, פרק ג', משנה ט"ז.)

היד הבלתי נראית רושמת הכול, אחר כך בעל הבית ידרוש ממך את החוב, אבל אתה יכול להיכנס. כלומר בעל הבית לא יוצא החוצה ולא צועק, ולא קורא לקונים. הוא רק פותח את הדלת לחנות שלו, וזה הכול. ומי שרוצה להיכנס, שייכנס.

זו דוגמה לכך, איך אנחנו צריכים לצאת לעולם. אנחנו צריכים להיות מוכנים בכל מקום למכירה הכי המונית ורחבה, כדי שלכל אחד יהיה נוח להיכנס לחנות שלנו. אבל אין זה אומר, שאנחנו צריכים להתנפל על כל עובר ושב, לדפוק לאנשים בבית ולכפות עליהם את המוצר שלנו בתקווה שיקנו אותו.

לכן רק בכם תלוי, האם אתם תוכלו לשמור על הקשר עם המרכז. אל תחכו שזה ייעשה בכוחות שלנו, אנחנו יותר מדי עסוקים, יש לנו כל כך הרבה עבודות בהפצה, בעיבוד והוצאה של חומרים הקשורים לחינוך וההשכלה האינטגרליים, מעבר לבית החדש, הכנה לכנס הבינלאומי בפברואר של השנה הבאה.

אנחנו לא יכולים בנוסף לזה גם לעקוב אחרי מה שקורה שם עם מישהו במוסקבה, בסנט פטרבורג, בניו יורק או בסן-פרנסיסקו. אין לנו לזה כוחות, וזה גם לא יהיה נכון אם אנחנו נתחיל לפעול בצורה כזאת. אם הייתם אנשים רגילים, ללא "נקודה שבלב", אז היינו חייבים לדאוג לכם יותר. אבל מאחר ויש לכן השתוקקות רוחנית, "נקודה שבלב", אז הכול תלוי בהתפתחות שלה.

אתם צריכים בעצמכם להשקיע את הכוח שלכם, את המאמצים, והקשר איתנו תלוי בכם. צריך לתת יגיעה כדי לא לאבד את הקשר עם המרכז, וכל רגע לדאוג לשמירתו. ברגע שאתה עוזב את הקשר הזה, אז הקשר הזה עוזב אותך.

מתוך שיחה בסעודה, 25.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מכשיר פשוט ביותר למדידת הבורא
כל הכוח של הכלי, בסדקים שלו
בדיקה לנקיות הכוונה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest