דף הבית / חכמת הקבלה / חכמת הקבלה הפכה לפופולרית

חכמת הקבלה הפכה לפופולרית

שאלה: למה חכמת הקבלה הפכה היום לפופולרית יותר?

תשובתי: חכמת הקבלה היא ידע שצריך להתגלות בזמנינו לכל בני האדם בעולם. אני עוסק בה יותר מארבעים שנה. במהלך הזמן הזה היא באמת הפכה ליותר פופולרית ומבוקשת בעולם שלנו, לא מפני שאנחנו מפרסמים אותה, אלא מפני שהעולם זקוק לה. חכמת הקבלה מספרת לאדם בשביל מה הוא קיים ובאיזה אופן הוא יכול להתעלות מהעולם שלנו למצב של נצחיות ושלמות.

בתקופתנו עולה הביקוש לגלות את משמעות הקיום בקרב בני האדם, מפני שעל אף היקף הראייה הרחב הקיים בעולמנו, שבעזרתו אנו מביטים לצדדים ורואים הכול מלמעלה למטה, באופק ומעבר לאופק, אנו לא יודעים מה משמעות הקיום על פני כוכב הלכת הקטן שלנו שנמצא בקצה הגלקסיה. אנשים לא יודעים בשביל מה אנחנו קיימים. אומרים, שכאשר מסתכלים על כדור הארץ מהחלל, מתחילים להבין קצת יותר. בואו נתעלה במקצת ונסתכל על הכדור הקטן שלנו ובמה אנחנו עוסקים בו, לאן אנו רצים ומה אנו עושים. עצרו והסתכלו. התנועה הבלתי פוסקת שלנו "גונבת" מאתנו את הדבר העיקרי.

אנחנו לא עוסקים בדבר העיקרי שעלינו לעסוק בעולם שלנו, שזה לצאת מחוץ לגבולותיו. העולם הבא קיים והיום הוא פתוח לכולם. אנחנו נמצאים בעולם שלנו כמו בתוך חדר קטן ורצים כמו ילדים, משחקים, קופצים בתוכו מפינה לפינה. אבל אם רק "נפתח את הדלת" ונצא, נראה לפנינו עולם עצום. חכמת הקבלה מאפשרת לנו לעשות זאת. אנשים מרגישים שהגיע הזמן, מופיעים אצלם רצונות כאלה. לכן, חכמת הקבלה שמדברת על מימוש הרצונות הללו, מבוקשת מאוד היום ואני מציע לכם אותה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 9.11.2016

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest