דף הבית / משפחה / חכמת הקבלה בעד משפחה

חכמת הקבלה בעד משפחה

שאלה: במה מתבטא משמעות החיים של אישה שאין לה ילדים ומשפחה? יכול להיות שהמשמעות היא במימוש העצמי שלה בחברה?

תשובתי: היום רוב הנשים כמעט ולא שואלות את עצמן את השאלה הזאת. כעת הבאת ילד אחד לעולם, נחשב לנורמה, ומוסד המשפחה אינו נשמר, כי בזמנינו כמות הגירושין במדינות המפותחות עומד על יותר מ-50%. היום אנחנו פחות מתאימים לקיום משפחה ודאגה לילדים. עם זאת, לאישה בכל זאת קיים אינסטינקט האימהוּת והרצון שיהיו לה ילדים, למרות שלפי הסטטיסטיקה, לא אצל רבות. אם בנוסף לכך, המדינה תפסיק לעודד נשים להביא ילדים, אז יהיו עוד פחות ילדים. אני חושב שהיום הרצון לילדים קיים אצל לא יותר מ-30% מהאוכלוסייה. השאר יולדות אותם באופן אוטומטי, תחת השפעת דעת החברה, כך שמונחות על ידי הדעה: "לכולם יש, ואצלי לא? הגיע הזמן שגם אני אתחתן".

חכמת הקבלה מדברת על כך, שהאדם צריך לממש את עצמו באופן נורמלי בחיים: להיות איש משפחה, לחנך ילדים, לדאוג למשפחה. דווקא מתוך המסגרות הללו הוא צריך לגדול רוחנית, כשהוא לומד את שיטת המימוש הנכון, של כל מה שניתן לו בעולם הזה.

שאלה: האם חכמת הקבלה לא תביא לבדידות?

תשובתי: להיפך, לפי חכמת הקבלה האדם צריך להתחתן, להוליד ילדים, לעבוד, לדאוג למשפחה, והשיטה הקבלית תלמד אותו איך להחזיק בצורה נכונה את המשפחה ולקבל בתוכה תענוג ואושר לשנים ארוכות. חכמת הקבלה מספרת לנו על מגמת העולם, חכמת הקבלה מסבירה מה נקבע בטבע, וכיצד אנחנו צריכים לממש, להשתמש ולנהל בצורה נכונה את הכול, ובשום אופן לא לעוות את החיים שלו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 20.9.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest