דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חכמה שמבטיחה הצלחה בחיים

חכמה שמבטיחה הצלחה בחיים

שאלה: רק שתי קבוצות מתעניינות בבורא: דתיים, או מדענים גדולים, חוקרי טבע, אנשים כמו איינשטיין, שמנסים להבין האם קיים כוח עליון, ולמצוא אותו. אבל עבור כל השאר, הבורא כלל לא מעניין אותם. איך הוא משפיע על חיי היומיום של האדם הרגיל?

תשובתי: לשאלה הזאת אין שום קשר לכך, אם האדם דתי או לא. הוא חי, עובר במשך כל חייו שלבי התפתחות שונים יחד עם האנושות כולה. אם הוא יגלה ויידע לפי אילו חוקים הוא מתפתח בעצמו וגם כל האנושות, אז הוא יוכל לבנות את החיים שלו בצורה מוצלחת יותר.

בכך שיידע מה מחכה לו מחר ומחרתיים, לאן הכול נע ומתקדם, הוא יוכל להתמצא יותר. נניח, שאתה רוצה לדעת איזה מקצוע עדיף להקנות לבן שלך שמסיים את בית הספר? אבל אז יהיה לך הכול ברור: איך ללמוד, מה ללמוד, מה עדיף לקנות. הכול יהיה ידוע מראש, מפני שאתה תגלה את התוכנית הכללית, שבהתאם אליה אתה מתפתח, ואז תיכלל בזרם שלה.

לכן גילוי הבורא הכרחי לכל אדם. אנחנו היום נוחלים כל כך הרבה כישלונות, מפני שפועלים בצורה עיוורת. כל האנושות עם כל הטכנולוגיות הגבוהות שלה, עם הייסורים שעברה והניסיון המר העצום, מתנהגת בדומה לעיוורים, מפני שהיא אינה יודעת את תוכנית הטבע.

אף אחד אינו דורש מאיתנו השתחוות לכוח העליון, כמו בדת, אנחנו צריכים לגלות ולהכיר אותו, כדי להקל לעצמנו את החיים ולהכין לילדים שלנו חיים עוד יותר טובים. אחרת החיים ייהפכו להיות עוד יותר ויותר גרועים מדור לדור.

אין ספק, שהילדים שלנו יחיו גרוע יותר מאשר אנחנו. לפני חמישים-שישים שנה אנחנו חשבנו שהחיים ילכו וישתפרו כל הזמן, שהאנושות תגיע לגילויים חדשים ותשיג הצלחות חדשות, לא תהיינה יותר מלחמות והעולם יהיה נפלא. ופתאום אנו רואים, שקורה הכול להיפך.

השגת הבורא, זה השגת הטבע, השגת התוכנית הכללית. זה פוקח לנו את העיניים ומאפשר לראות באיזה עולם אנחנו בעצם קיימים, מי מנהל אותנו, באיזו רשת אנחנו נמצאים. וכל זה עוזר לנו להפוך להיות מוצלחים, שזה מה שהאנושות כל כך זקוקה לו היום, מפני שהיא כל הזמן סובלת.

אנחנו מרגישים את עצמנו יותר ויותר מקושרים בינינו בקשרים גלובליים עולמיים, ולא יודעים כיצד להשתחרר מהם. האיחוד האירופי, לאחר כל הניסיונות הלא מוצלחים להתאחד, רוצה עכשיו להתפרק, אבל כל המדינות מאוד תינזקנה מזה. וכל זה מפני שהם לא יודעים כיצד להתאחד בצורה נכונה כדי שלכולם יהיה טוב.

התוכנית של איך להתחבר לטוב, נקראת "חכמת הקבלה". אני מייעץ לכולם ללמוד אותה. כי כל אדם הרי רוצה להצליח בחיים, וחכמת הקבלה מלמדת אותו כיצד לעשות זאת. וזו תהיה הצלחה מוחלטת, שלא תזיק לאחרים, ולא כזאת, כמו היום, כאשר אנחנו מצליחים על חשבון כישלון של כל השאר.

העָם הנבחר, זה עָם, שיש לו תוכנית תיקון, ואנחנו חייבים להכיר אותה. כמו כן, הנבחרות היא בזה, שאנחנו צריכים למשוך לתוכנית הזאת את כל האנושות. וכל עוד אנחנו לא עושים את זה, ישנאו אותנו וילחצו עלינו יותר ויותר. זוהי רק תחילתו של הלחץ הכלל עולמי.

חכמת הקבלה מיועדת לכל אדם הכי רגיל ואין לה שום קשר לדתות: לא ליהדות, ולא לנצרות, ולא לאסלאם, ולא לשום לימודי מזרח או איזה שהן מיסטיקות. היא שייכת רק לגילוי של הכוח העליון לכל אדם.

והודות לגילוי הזה, האדם כבר לא יטעה בחיים שלו. אפילו יותר מזה, הוא יתחיל לגלות את המימד העליון ויבין, שהחיים שלנו אינם מסתיימים עם מותו של הגוף הפיזי. כי אחרת, מה היא המשמעות בקיום הזה שמוגבל לכמה עשרות שנים ושעוברים בכאלה ייסורים ומלחמות.

המשמעות היא בזה, כדי שבמשך החיים שלנו בעולם הזה אנחנו נעלה למדרגה הבאה. זו כבר לא מדרגה של העולם הפיזי, אלא מדרגה של תודעה, דרגת הרגשות חדשה. אנחנו עולים למימד אחר, מגלים אופקים חדשים, עולם חדש.

לזה חכמת הקבלה מזמינה כל אחד, ובזה הגילוי של הכוח העליון והשגת הבורא, גילוי הנצחיות והשלמות שקיימים בטבע.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 485, 28.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
השׂכל העליון הנסתר בטבע
קבלה "לשימוש כללי"
קבלה אמיתית, ללא מיסטיקה וללא מיתוסים, חלק א'

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest