דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / חיי האינטרנט החדשים

חיי האינטרנט החדשים

שאלה: כיצד נראית לך ההתפתחות הטכנולוגית העתידית, למשל עתידו של האינטרנט כאמצעי לחיבור בין אנשים, אם חכמת הקבלה תמשיך להתפשט גם בהמשך?

תשובתי: אני חושב שקודם כל נחווה מהפכה פנימית באדם ולא בטכנולוגיה. כעת האנושות עוברת משבר פנימי והערכה מחודשת של ערכים, והדור הבא כבר לא יתפעל מ"רשתות סוציאליות" ומכל שאר הצעצועים שבהם גדוש האינטרנט. האדם בעצמו, בצורה טבעית, יתרחק מזה, ובהתאם לרצון החדש שיתגלה בנו הוא יתחיל להתעסק בדברים יותר חשובים ונעלים ויעזוב את הדיבורים הבטלים.

כי הרי אנחנו מתקדמים ובהדרגה האינטרנט יתמלא בדברים שיותר קרובים לרוחניות. גם המדע וגם הטכנולוגיה, כל מה שסובב את האדם בבית ובעבודה, יהיה מכוון רק כדי לעזור לנו בהתפתחות הרוחנית. העולם הרוחני יתקרב אל האדם! נרגיש שהוא משפיע עלינו, שהוא כאן, לידנו, מסביבנו, ונמצא באותה רשת האינטרנט, רק צריך להבחין בו.

שׂדה של גלים רוחניים חודר דרכנו, והוא קובע את הקיום האמיתי שלנו, והעולם שאנחנו רואים מסביב זו רק הקרנה על המסך המדומה. הודות לטכנולוגיות המודרניות, לאדם יהיה קל יותר לעשׂות את המעבר הזה מתפיסת המציאות האשלייתית של היום, אל הרוחניות. זהו מן סוג של גשר, לכן אני כמובן בעד התפתחות האינטרנט. אתם עוד תראו כיצד נמלא אותו בתוכן חדש, דרוש רק זמן.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום בעולם", 22.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
עושׂה סדר? – תתחיל מעצמך
הכול תלוי במדרגת האדם
מה לצפות מאינטרנט?

One comment

  1. אם כך, דרוש גם שלכל אדם עם "הנקודה שבלב" יהיה מחשב עם אפשרות להתחבר לאינטרנט אפילו יותר מכנסים, במידה וההפצה חשובה יותר…אך זה כנראה חזון למועד שעשוי להיות מאוחר מדי.

    הבינוניים של היום המשתוקקים לתכלית קיומים הם העניים של מחר.
    והעשירים דהיום…במיוחד אלו הסומכים על עושרם, הם המסכנים ממש של המחר.

    אולי צריך להתייחס כפשוטו ל"איש את אחיו יעזורו" ו"לכו והתפרנסו זה מזה" תוך הרחבת הסביבה הרוחנית המצומצמת שתקיף את כל הנקודות שבלב בארץ ראשית לכל. כך ישרה החסד וההפצה תתרחב.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest