דף הבית / חכמת הקבלה / גלגול נשמות / חיים נצחיים – בינינו

חיים נצחיים – בינינו

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 1

שאלה: האם חברי ושרי ממשלת ישראל לומדים את חכמת הקבלה, ואם כן, כיצד זה משפיע על מדיניות החוץ?

תשובתי: לממשלת ישראל אין שום ידע על חכמת הקבלה, ואפילו איננו מנסים לגשת אליהם.

גם אם הם יהיו בתפקיד רם, גם אם הם יהיו משכילים מאוד, הידיים שלהם כבולות ב"אזיקים", בהתחייבויות למפלגות, לשונאיהם ולתומכיהם, לכולם, כך שהם אינם מסוגלים לעשות או לשנות שום דבר.

ניסיתי לדבר עם אנשים בכירים במדינות אחרות, אך הם מבינים רק את שיטות הניהול במישור העולם הזה, בעזרת כסף או כוח צבאי ולא יותר. בסופו של דבר, אלה שני הכוחות שפועלים בעולמנו באופן ריאלי. לכן הממשלות עושות את מה שהן יכולות.

חייבים להבין, שהחיבור בין בני האדם אינו יכול לרדת מלמעלה, מהממשלות, אלא הוא חייב להופיע בהדרגה מלמטה, מתוך ההבנה וההכרה של בני האדם עצמם.

אנשים חייבים להבין שכדאי להם להתחבר. הרי אז הם משיגים אהבה וחום, אמון ובטחון, חיים טובים, שלווים ומסודרים בעולם הזה, יחסים טובים ביניהם ועם הילדים, חיים ללא מכות אקולוגיות ומחלות.

ובנוסף לכך, בקשר הנכון בינינו אנחנו משיגים חיים נצחיים, מאחר ואנחנו יוצאים מהרגשת החיים ברצון האגואיסטי שלנו, שמשתוקק לבלוע הכול לתוכו.

במערכת האינטגרלית אנחנו מתחילים להתחבר בכזה קשר, שכל אחד מקבל ומעביר לאחר, והוא לזה שאחריו, וכן הלאה, ובכך הם יוצרים מעגל סגור, שבו כולם מרגישים את זרימת החיים הנצחית, לא בגופים, אלא בקשר ביניהם.

ואז נשאר מכל אחד רק הניצוץ הרוחני, "הנקודה שבלב", והקשר בין הנקודות האלה. בסופו של דבר, כשהגופים נפטרים, איננו מרגישים את המוות שלהם, מפני שבאותו הזמן כבר עלינו למדרגה הרוחנית (5).

אם אני נמצא בדרגת הדומם, אינני מרגיש כלום. כשאני קיים בדרגת הצומח, אינני מרגיש שהדומם שייך לי וגורם לי לכאב. אני רק ניזון ממנו. בדרגת החי אני משתמש בדרגות הדומם והצומח, הם מחזיקים את הקיום שלי.

אם אני נמצא בדרגת האדם, אני משתמש בכל הדרגות. אני יכול לגזור את הציפורניים או השיער, את דרגת הצומח שלי, ולא להרגיש כל כאב. מדוע? – מפני שהציפורניים והשערות הם דרגת הצומח (2), והגוף, הבשר, הוא דרגת החי (3). ולכן אני יכול לגזור את הציפורניים והשיער, דרגת הצומח שבי, ולא להרגיש לא כאב ולא אובדן.

אותו הדבר מתרחש כשאנחנו עולים לדרגה הרוחנית (5). אפילו אם הגוף שלי מת, אינני מרגיש שום אובדן, מפני שכאשר התחברתי עם כל הנקודות שבלב, כבר רכשתי קשר עם המערכת שנמצאת מעל לגוף.

הרב"ש אמר, שאדם שמשיג רוחניות, מרגיש את הפטירה מהגוף שלו בדומה לאדם שזורק את חולצתו לכביסה בסוף היום. נקווה שנגיע לזה…

מתוך שיעור מס' בכנס ניו-ג'רזי, 01.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
בתחילתם של דברים נחמדים
מתוקן = מאוחד
לגדול ולזכות לתואר "אדם"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest