דף הבית / אהבה / זוגיות / חיים חדשים 711 – מה נשים רוצות

חיים חדשים 711 – מה נשים רוצות

גבר ואישה כמו פלוס ומינוס, חייבים בסופו של דבר להגיע לאיזון, לחיבור נכון ביניהם, הגבר צריך לתת, והאישה לקבל. (ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי וטל מנדלבאום בן-משה)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "מה נשים רוצות".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

גבר ואישה כמו פלוס ומינוס, חייבים בסופו של דבר להגיע לאיזון, לחיבור נכון ביניהם, הגבר צריך לתת, והאישה לקבל. היא צריכה לרצות את הדבר הנכון והוא למלא את הרצון בצורה נכונה. אין ביכולתנו למלא את עצמנו, רק את האחר, לכן חיבור נכון בין ימין לשמאל הוא במציאת קו אמצעי ביניהם.

בימינו כולנו "מקולקלים" ונשים רוצות את המילויים הלא נכונים לרצונותיהם כתחליפים שקריים. רצונה הטבעי של האישה הוא קודם כל למשפחה, אבל במאה השנים האחרונות איבדנו את הכיוון בנושא זה. בנינו לעצמנו עולם מלאכותי שהחיים בו קשים, התא המשפחתי קורס והילדים מוזנחים. הפתרון תלוי בחינוך להשגת מטרה רוחנית פנימית בתוך הזוגיות והמשפחה, כדי שיתקיים ״איש ואישה, זכו, שכינה ביניהם״.  ביסודה, אישה רוצה קשר דרך בעלה, עם הכוח העליון. לאורכה של ההיסטוריה אנו מתפתחים דרך רצונותינו, עד שנרגיש נטייה לגילויה של המהות הפנימית, הכוח העליון, לאהבה שאינה תלויה בדבר.

מטרתה של ההתקשרות בין בני זוג היא לגלות את הכוח העליון האחד ששולט בטבע, המקור שלנו, שאליו יש לחזור כאיש אחד. אישה רוצה שבמשפחתה ישרה אותו כוח של אהבה, מפני שזהו המצב הבטוח, השלם והנצחי. על ידי האהבה בינינו אנו מגיעים לגילוי הכוח העליון של אהבה שאינה תלויה בדבר.

תוכניות קודמות:
חיים חדשים 710 – בין המינים, אופי או יופי
חיים חדשים 709 – משיכה בין גברים לנשים
חיים חדשים 708 – שליטה מינית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest