דף הבית / אהבה / זוגיות / חיים חדשים 21 – יחס חם בבית

חיים חדשים 21 – יחס חם בבית

אילו כלים יכולים לסייע לאדם לשמור על קשר טוב עם סביבתו הכללית ומהו כוחו של יחס חם אחד לשני? (הרב ד"ר מיכאל לייטמן יחד עם אורן לוי, ניצה מזוז ואורית דולב, מבררים את יחסי האדם וסביבתו)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "זוגיות: יחס חם בבית".

לצפייה/האזנה: WMV וידאו | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: WMV וידאו | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

ידוע שיחס טוב בין אנשים מביא לאושר ולהצלחה, אז בואו נחייך ונקרין חום ושמחה זה לזה, ונבנה בינינו אווירה חברתית טובה. איך ניתן לגרום לשינוי כזה?

– ניזום קמפיין ציבורי שיקדם יחס חיובי בין איש לרעהו ויעודד את כולם לחייך ולהקרין שמחה. כך קרה למשל בתחום העישון – הקמפיין הציבורי הנרחב השפיע על ההתנהגות ועל היחס של אינספור אנשים ברחבי העולם וחולל שינוי משמעותי בקרב מעשנים.

– קשר טוב בינינו יביא לחיינו ביטחון נפשי וחומרי. אווירה חמה בבית תגרום לאדם לרצות לחיות עם בן זוגו, תפחית גירושין ותביא לפריחה ולשמחה בתא המשפחתי. לכן כדאי לכם לתלות שלט על הדלת: "לכאן נכנסים רק עם חיוך".

כדי לשמור על האווירה החמה הזו, על בני המשפחה לתמוך ולעזור זה לזה, ולהקציב זמן מוגדר להעברת ביקורת.

– הורים נותנים דוגמה לילדיהם ומעצבים בזאת את עתידם וביטחונם, לכן ככל שהאווירה בבית תהיה אוהבת ונעימה, כך הילדים יגדלו מלאי אושר וביטחון.

– לעומת זאת, היום אנחנו חיים בחברה הפוכה מהחברה שבה היינו רוצים לחיות, אז למה שלא נשנה אותה? בואו נדבר על השינוי הזה ברשתות החברתיות ובכל הזדמנות במהלך היום. כדי שנגיע לביטחון אמיתי, השינוי צריך לקרות בחברה כולה, ועבור משפחות וזוגות שרוצים עכשיו להתחיל בשינוי נדרשת תמיכה חברתית רחבה.

בואו נבנה את החברה ביחד!

תוכניות קודמות:
חיים חדשים 20 – קשר חדש בינינו
חיים חדשים 19 – התפוררות התא המשפחתי
חיים חדשים 18 – בניית ופיתוח הקורס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest