דף הבית / כלכלה / חיים חדשים 110 – מדיניות שיווק, חלק א'

חיים חדשים 110 – מדיניות שיווק, חלק א'

התפיסה האינטגרלית שמה במרכז את טובתו האמיתית של הלקוח. מה הם מאפייני המוצר התומכים בגישה זו ומהו הצורך החדש שמתפתח אצל צרכנים בעולם החדש? (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה מרתקת עם אורן לוי וניצה מזוז)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "קריירה, עסקים וארגונים: מדיניות שיווק", חלק א'.

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

אנשים מוכנים לשלם על מה שמביא להם תענוג.

  • כיום מתחיל מעבר לתענוגים חברתיים.
  • אנשים זקוקים לחוויה חברתית, מחברת: בעבודה, במוצר, בעטיפה, בשיווק, בשירות.
  • אנשים יימשכו יותר ויותר לחוויה של חיבור. זו המגמה, זו התנועה לעבר אינטגרליות.

מוצרים צריכים להיות ידידותיים לא לאדם אלא לחיבור בין אנשים. למשל: ערכת דייג משותף.

  • משחקים שבהם זרים מתחברים לקבוצה כדי לעמוד במשימה משותפת. על זה ישלמו!
  • שני הכוחות המקדמים לאינטגרליות.
  • מתוך המים כמו עולה רשת דגים, אבל אנחנו, הדגים, עוד מנסים לקפוץ ממנה החוצה…

ארגון שייפתח מודעות אינטגרלית ירגיש כיצד להתאים עצמו לחיים החדשים בצורה נכונה.

  • סדנה לצוות ההנהלה: להגיע להרגשה של חיבור אינטגרלי בינינו, אל "מרכז העיגול".
  • שיתוף נציגי הצרכנים בכל הדילמות וההחלטות שלנו. הכול פתוח.
  • במערכת אינטגרלית אין התחלה וסוף. הכול יחד, בו זמנית. לכן דרושה מעורבות הלקוח.
  • תרגיל: כל אחד בצוות מספר עד כמה הוא רוצה להתכלל באחרים.
  • שיעור ראשון: הכרת המנוע האנושי, הרצון ליהנות. היום כיוונו השתנה מאישי לעגול.

תוכניות קודמות בנושא "קריירה, עסקים וארגונים":
חיים חדשים 109 – בניית אסטרטגיה, חלק ב'
חיים חדשים 108 – בניית אסטרטגיה, חלק א'
חיים חדשים 107 – עולם העבודה החדש, חלק ב'

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest