דף הבית / המשבר ופתרונו / חידוש העימות בנגורנו קרבך

חידוש העימות בנגורנו קרבך

הערה: העולם ממשיך לנוע לעבר הטירוף. שוב התלקח הסכסוך בחבל נגורנו קָרָבָך, עימות בין אזרבייג'ן וארמניה. הם מספקים טנקים, יורים, הורגים, מדווחים כמה חיילים נהרגו אצל האויב וכולי.

התייחסותי: העימות הנצחי הזה בין האזרבייג'נים והארמנים, בין הנוצרים והמוסלמים, התקיים עוד בזמנם של הסובייטים.

הערה: אבל צריכה להיות איזו שהיא חכמה…

התייחסותי: אין חכמה בעולם, כוחות עליונים גורמים להתנגשות בין העמים, ובקרוב יתרחשו עימותים עצומים, חריפים ולא מוצדקים בכל רחבי העולם. למרבה הצער, זה רק ילך ויתפתח.

שאלה: לשם מה הכוח העליון גורם להתנגשות בין בני האדם?

תשובתי: כדי שנכיר באופן מרבי בצורך באיחוד נכון על פי "חכמת הקבלה". תאר לעצמך מה יקרה עם היהודים, שכביכול מסתירים את החכמה הזאת, מחזיקים אותה אצלם, ובינתיים אומות העולם סובלות מתאוות דם תמידית, בלתי נלאית והדדית. אזרבייג'ני וארמני פתאום ייזכרו שהיהודים קיימים, וכולם יקומו נגדנו. זו תהיה תמונת סיום "חגיגית" של העימות האחרון בעולם, כל העולם יפנה כלפינו בלבד.

אנחנו רואים זאת באירופה כבר היום, כאשר לאחר כל עימות, התנגשות צבאית, פיצוץ, פעולת טרור, מיד מגיע מסע פרסום אנטישמי ממוקד יותר וגדול יותר. כביכול צריך להיות להיפך, אבל כפי שכבר אמרנו לא פעם אחת, זה יהיה דווקא כך. בכל העולם הכול יופנה רק לעבר היהודים, מפני שהם מהווים את הסיבה לכל העימותים.

כפי שנאמר בספר הזוהר שנכתב לפני 2000 שנה, כל הרע שבעולם מתרחש דווקא בגלל היהודים. באותם זמנים עדיין לא היו קיימות אמריקה, אוסטרליה, סיביר, הייתה קיימת רק פיסת אדמה קטנה באזור הים התיכון, עריסה של האנושות ולא שום דבר אחר. ואילו ספר הזוהר כבר חזה שכל מה שקורה ויקרה בעולם, קשור לכך שישראל אינה מבצעת את תפקידה. אני סבור שיימצא אצלנו האומץ, הנחישות, ההתמדה, השׂכל ואומץ הלב, להביט ישר לתוך ספר הזוהר במבט לא משוחד ולגלות את אמיתותו. מבט כזה ביחס לחכמת הקבלה נחוץ לנו ביותר.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 3.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest