דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / חברי כנסת תומכים במשפחות הרוצחים 

חברי כנסת תומכים במשפחות הרוצחים 

שאלה: חברי כנסת מ"הרשימה המשותפת", באסל גטאס, ג'מאל זחאלקה וחנין זועבי, נפגשו עם משפחות המחבלים שנהרגו בגל הטרור הנוכחי, הבטיחו לבני המשפחות ללחוץ על הממשלה להחזיר את הגופות המוחזקות כאמצעי הרתעה ואף עמדו דקת דומיה.

הדבר עורר סערת זעם ותרעומת בחברה הישראלית. האם לדעתך נכון להחזיר את גופות המחבלים?

תשובתי: לפני כמאה שנה מצאו בהודו אמצעי מהיר להדוף את התקפות המוסלמים ולסיים את המלחמה שהתנהלה שם, בכך שהחלו לעטוף את גופות המוסלמים ההרוגים בעורות של חזירים. אני לא סבור שאנחנו צריכים לעשות את אותו הדבר.

אבל כן יודע, מתוקף מקצועי כמקובל, שבו אני עוסק בארבעים השנים האחרונות, שאם ישראל רוצה לנצח ולצאת מכל הבעיות שהולכות וגדֵלות כמו כדור שלג שמתגלגל במדרון, היא חייבת להשיג איחוד בתוך תוכה. בזה היא לא תלויה באף אחד. אומות העולם תלויות זו בזו, בפוליטיקה ביניהן, אבל עם ישראל לא. אנחנו תלויים רק בכוח העליון, אם נתחיל להתחבר בינינו, אז מובטח לנו שהכוח העליון יבוא אלינו ויזרום דרכנו לכל העולם ואז העולם יירגע, ואף אחד כבר לא יעלה בדעתו להאשים את היהודים ולומר שלעם ישראל אין זכות קיום. אלא ההיפך, אומות העולם יעלו את עם ישראל לפסגה של כל האנושות.

שאלה: אבל בינתיים יש חברי כנסת בישראל שהולכים לבקר את משפחות הרוצחים. מה לעשות איתם?

תשובתי: לא צריך לעשות איתם שום דבר, מפני שמה שלא נעשה, רק יסב יותר נזק. אי אפשר לעשות שום תיקון אחר, חוץ מאשר איחודו של עם ישראל. וכל יתר הפעולות לא יניבו שום תוצאות חיוביות. אי אפשר לחכות יותר. צריך להתחיל כבר עכשיו לפנות לכל העם, לדבר על כך בכל אמצעי התקשורת: ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונים, כדי שכולם ישמעו ויתחילו לדון בזה. ואז נראה איך המצב יתחיל להירגע יותר ויותר.

שאלה : ואז גם גל הטרור יירגע? הרי המצב הגיע לידי כך שבנות 13 הופכות למחבלות.

תשובתי: הכל ירגע לחלוטין, כי היהודים הם היחידים מכל העמים, שיכולים להשפיע על הכוח הכללי של הטבע. ודווקא בשל כך כולם שונאים את היהודים, מפני שאנחנו לא מעוררים את הכוח הטוב שיכול היה לבוא לעולם.

המפתח לכוח הטוב נמצא בידינו, ואילו אנחנו לא משתמשים בו בצורה נכונה. לכן כולם שונאים אותנו ולמעשה דורשים מאיתנו, לבצע את התפקיד שאנחנו חייבים לעשות בעולם הזה. אין לי יותר מה לומר, אני בכלל לא הייתי מסתכל על מה שעושים הערבים, אלא רק על מה שלא עושים היהודים.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 7.2.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest