דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חברים, הברית שלנו נפלאה!

חברים, הברית שלנו נפלאה!

שאלה: במה צריכה להתגלות הברית בכנס?

תשובתי: בחום. בכוח החיבור שחייב להתגלות בינינו. הוא צריך פשוט "להתפוצץ", כדי שאנחנו נתחיל להרגיש בינינו חלל חם שפותח אותנו אחד כלפי השני, לא נותן לנו להתאפק כדי להביע את אהבתנו.

מה גם, שזו תמיכה הדדית, מאמץ משותף מכל הצדדים של העולם, כאשר החברים בכל קצוות העולם מביעים כלפינו את תמיכתם, את התפעלותם ומאשרים בשבועה נאמנות לברית שלנו.

לכן אנחנו בהכרח צריכים לחוות איזה מתח. ודאי, שהכוח העליון יכול לעשות עימנו כל מה שהוא רוצה, אבל כל אחד מאיתנו מתחייב בפני החברים לקיים את כל העצות והציוויים של המקובלים ולעשות כל מה שרק אפשר כדי להיכנס לברית עם האחרים.

אדם צריך להבין, שאם הוא לא מקבל על עצמו את התנאי הזה, אז הוא נמצא מחוץ לזרם שלנו, הוא כבר לא שט הלאה בסירה המשותפת הכללית. הוא יכול להמשיך להימצא בכנס, אבל שום דבר כבר לא יקרה לו.

כל אחד צריך להבין ולהכיר בזה, שקבלת השבועה, זו הנקודה המרכזית של הכניסה להתפתחות הרוחנית. כמו בהר סיני: "האם אתם מסכימים להפוך להיות כאיש אחד בלב אחד? אם לא, אז כאן יהיה מקום קבורתכם!".

אם אנחנו הולכים עכשיו לברית, אז יוצאים לברית עם כולם, בכך שמושיטים יד מעבר לאוקיינוס, מעבר ליבשת, לא חשוב לאן. כולם צריכים להרגיש שהם נמצאים איתנו בקשר דו צדדי תמידי.

מתוך ועידה להכנה לכנס, 04.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כנס פיטר: כרית ברית
לְמה אנחנו מצפים מכנס פיטר?
ברית לנצחיות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest