דף הבית / אקטואליה / חברון לא שלכם

חברון לא שלכם

הערה: הארגון הבינלאומי אונסק"ו קיבל החלטה חדשה שבה נאמר שחברון אינה קדושה ליהודים.

תשובתי: אומרים ויגידו. לא צריך להביע תרעומת ולא צריך לעשות דבר. כולם מכירים את המקורות היהודיים, אבל עבורם העיקר זה לבטל אותם. המשמעות היא לקבל כמה החלטות, לכתוב ספרים חדשים, שמספרים על הכול בצורה אחרת וזה הכול, כל ההיסטוריה נעלמת.

שאלה: האם אתה סבור שההסברים הלוגים שלנו וההוכחות, אף פעם לא יספיקו עבור האו"ם, עבור אונסק"ו, עבור העולם?

תשובתי: אף פעם ובשום צורה! לא כדאי אפילו לעבוד בכיוון זה. אנחנו לא מבינים איך ולמה זה קורה באופן כזה ובאיזה אופן אפשר למנוע זאת. אנחנו חייבים להראות באופן מעשי לכל העולם, מי אנחנו באמת, על ידי מימוש תכנית הבריאה דרכנו. זה מה שעלינו לעשות. אז ייעלמו גם השנאה וכל החשבונות הרעים איתנו. אנשים יבואו ויבקשו לעזור לנו להניע את העולם לחיבור, לידידות, לאהבה, לגילוי של הבורא במצב הכללי של איחוד.

הבורא, זה כוח פיזי עצום הכי גדול, מוסרי ופסיכולוגי של הטבע. זו האנרגיה שסובבת אותנו ועובדת ומשפיעה עלינו. אבל אנחנו לא מגלים אותו, אלא להיפך אנחנו מסתירים אותו.

תארו לעצמכם, שהעולם נמצא בפנים, היהודים נמצאים סביבו, וגבוה יותר נמצא הבורא ואנחנו לא מעניקים לכל העולם דרך יציאה אליו. אז מה העולם יעשה? בכך שאנחנו פועלים בכיוון הפוך מזה שעלינו לפעול, בכך שאנחנו מסתירים את הבורא מהעולם, ודאי שאנחנו מעוררים בהם תגובה כזאת. לכן ארגון אונסק"ו מצביע כך, כמו שהם רוצים, וכל בני האדם בעולם מסכימים איתם ועם המאבק שלהם נגדנו כאן בישראל. אם נמשיך בצורה כזאת, אז כולם יפנו את גבם אלינו.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 28.06.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest