דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / זנות, המקצוע העתיק ביותר בעולם

זנות, המקצוע העתיק ביותר בעולם

הערה: לעיונה של ממשלת ישראל הוגשה בכנסת הצעת חוק חדשה, האומרת שהעונש על אישום פלילי עבור ביקור אצל זונה, יהיה עד שישה חודשי מאסר בפועל. סיכום דברי ההצעה היו שאנשים שייעצרו אצל זונות יצטרכו להיכנס לתוכנית של חינוך מיוחד.

מה לדעתך הנזק לבריאות החברה ולשלטון החוק שגורם השימוש בשרותי מין בתשלום?

תשובתי: מקצוע הזנות הוא המקצוע העתיק ביותר בכל התרבות האנושית. גבר אינו יכול להיות זמן רב ללא אישה לכל היותר חודש ימים. מעבר לכך מתחילים ההורמונים ללחוץ עליו בצורה כזאת שהוא טועה אפילו בראיית העולם, כי מכל הרצונות אוכל, מין, משפחה, כסף, כבוד, מושכלות, הרצון למין ניצב במקום שני. לכן אם אדם רוצה לאכול או לקיים יחסי מין, האוכל יהיה במקום הראשון, המין במקום השני, זה הטבע הגברי! הטבע הנשי הוא קצת אחר. לגבר בזמנינו אין אפשרות לנהוג אחרת, אם כך למה מונהגים היום חוקים שאף פעם לא התקבלו בהיסטוריה האנושית? כיצד לדעתכם יחיו מיליון בחורים בוגרים שהגיעו ממדינות ערב לאירופה, עם הלחץ המיני שהם מרגישים, מה הם יעשו בקשר לכך? ואני לא מדבר על האידיאולוגיה והתרבות שלהם אלא על האינסטינקט של הטבע.

לאחרונה הייתה העיתונות מלאה בהודעות על מקרי אונס בקלן, אבל כך יהיה המצב בכל אירופה, והאירופאים העדינים והרגועים יישבו בשקט ואילו המהגרים ימשיכו לאנוס מפני שאין להם מוצא אחר. לגבי השאלה מה אפשר לעשות בנוגע לכך? אפשר להקים בתי זונות. כך נעשה בצרפת ולפני המוסדות האלה השתרכו תורים ארוכים, מפני שלא היה להם מוצא אחר. המצב הזה דומה למצב האנשים שנעמדים בתור כדי לקבל צלחת מרק מ"צבא הישע".

מנקודת מבטי המין הוא רצון טבעי באדם כמו הרצון לאוכל, למשפחה, לעושר, לכבוד ולמושכלות, זה אינסטינקט ואין מה לעשות בקשר לכך. במקומם הייתי פותח מוסדות כאלה.

שאלה: מה בנוגע להצעת החוק שחברי הכנסת רוצים להעביר בישראל?

תשובתי: אני סבור שאנחנו צריכים לחנך את האנשים, ואז הם יוכלו לסדר את חייהם בצורה נכונה, כי עונשים לא עוזרים ואיסורים לא מביאים לשום דבר. הטלת עונש מאסר על דברים כאלה הוא אבסורד כי אדם שהולך לזונה אינו גורם נזק לאף אחד, לכן אלה שטויות. חברי הממשלה מחד גיסא סובלים מחוסר מעש, מאידך גיסא הם מתגלים במעשיהם המקולקלים. עדיף היה שהם לא ימציאו דבר.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 13.01.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest