דף הבית / חינוך, ילדים / זכות יוצרים בלעדית

זכות יוצרים בלעדית

מתוך שיעור מס' 3 בכנס "קבלה לעם" במצוקי דרגות

אנחנו רואים שהדיבורים על החינוך בעולם כולו משאירים אותנו חסרי אונים. עובדה שאף אחד אינו יודע מה לעשות עם זה. כולם מרימים ידיים. ולכן עלינו להתחזק ולהחליט בנושא, להדגיש את חשיבותו בעינינו, להראות שיש לנו עמדה והבנה, שיש לנו שיטה שנובעת מהטבע עצמו.

מצד אחד, אנחנו יכולים להוכיח שכל העקרונות שלנו נובעים מהטבע, אך מהצד השני אנחנו מדגישים בגלוי שאנחנו רוצים שכל אחד יגיע להשתוות מסוימת עם הבורא, ושהחברה כולה בכללותה תהווה דמות של אדם, הדומה לבורא.

אם נציג זאת בפתיחות, ברצינות ובאומץ לכולם, אף אחד לא יעמוד בכך. הרי כאן טמון חופש הבחירה היחיד שלנו, ולכן האנושות כל כך מבולבלת ואבודה בתחום הזה. הבורא השאיר אותו לנו. את כל היתר אנו יכולים איכשהו לסדר, חוץ מהיכולת לתת לאדם אור בחייו, כדי שהוא ימצא בהם את מקומו בצורה הטובה ביותר. ולשם כך בימינו כבר צריך להכיר את המערכת כולה ולהבין מה דורש מאתנו הכוח העליון.

אנחנו מקווים ששיטת החינוך תסלול בפנינו את הדרך לערוצי התקשורת ההמוניים ולפורטלים האינטרנטיים, שאנו נגיע לממשלות, לאו"ם, לאונסק"ו. והתהליך כבר החל, מפני שאת "זכות היוצרים" הזאת אף אחד לא יוכל לגנוב מאתנו, גם אם הוא יחזור על כך מילה במילה. הרי אין לו את השיטה, שבעזרתה הוא יכול לממש את חינוך הילדים והמבוגרים, שיטה שמתאימה לכל האנשים בעולם.

כל אחד יכול להשתמש בה, מפני שלמעשה חינוך האדם מגיע מהאור העליון ישירות לנשמתו. ולכן אנחנו הצטרפנו לשנת הנוער הבינלאומית, שהוכרזה על ידי האו"ם. אנחנו מקווים שזה יקדם אותנו ושבזכות הקבוצות שלנו והמורים הרוחניים שלנו, נפיץ את שיטת התיקון בעולם כולו. לשיטת המקובלים ללא ספק אפשר לקרוא שיטת התיקון, השיטה לבניית האדם.

מתוך שיעור מס' 3 בכנס מצוקי דרגות, 25.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הרבה שיטות, מעט תועלת
חינוך האדם
אנחנו משתדלים, האור פועל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest