דף הבית / חכמת הקבלה / הערב!!! זה הזמן לקבלה

הערב!!! זה הזמן לקבלה

לקראת ערב המבוא הארצי של מכללת "קבלה לעם" היום בערב, הכנתי תשובות לשאלות הבסיסיות של הקיום שחכמת הקבלה עונה עליהם…

מי אני ולשם מה אני חי? ממה נובע הסבל בעולם וכיצד ניתן למנוע אותו? האם ניתן לשנות את הגורל?

כל כך הרבה מדברים על חכמת הקבלה… מן הראוי, אם כן, לעצור ולהבין מהי מהות החכמה ומה התועלת שלה לחיינו. חכמת הקבלה היא שיטה בת 3,500 שנה ויותר, המציעה לכל אדם את הדרך להגיע לאיזון עם העולם הסובב אותנו, ומתוך כך לחיות את חיינו באושר, בביטחון ובשלמות.

חכמת הקבלה מלמדת אותנו את חוקי הטבע המנהלים את המציאות שאנו חווים, חוקים אשר פועלים עלינו מדרגה גבוהה יותר, ולעת עתה נסתרים מהבנתנו. לימוד החוקים והתהליכים האלה מְפַתח בנו את אותו חוש רוחני מיוחד, את ה"נשמה" שבעזרתה נוכל לתפקד בצורה הנכונה ביותר ונגיע לשלמות.

חכמת הקבלה – למה דווקא עכשיו?

הטבע האגואיסטי של האדם הוביל אותו להקים מערכות חיים המבוססות על ניצול הזולת. תהליך זה הגיע לשיאו בימינו, וכעת כמעט כל מערכות החיים שבנינו ניצבות בפני קריסה: המערכת הכלכלית מצויה במשבר מתמשך, התרבות והאומנות גוועות, מערכות החינוך הולכות ומידרדרות, התא המשפחתי מתפורר, ומעל לכל המערכת האקולוגית, שנדמה כי יצאה לחלוטין מאיזון.

חכמת הקבלה מסבירה שהטבע מצוי באיזון כולל, ואילו האדם מפר אותו. היחס האגואיסטי של האדם לזולתו הוא יחס המנוגד לחוקי הטבע שפועלים בהרמוניה, יחס שמשליך על כל מערכות החיים הסובבות אותנו, ומתורגם ישירות לסבל שאנו חווים ביומיום.

כעת הגענו לנקודת ההכרעה אשר ממנה לא נוכל להמשיך ולנהל את מערכות חיינו בצורה האגואיסטית והישנה שהתרגלנו אליה. כדי לשנות את דרכנו עלינו להתחיל להתנהג בדומה למערכות הטבע, להכיר וללמוד את החוקים שמנהלים את המציאות. חכמת הקבלה היא השיטה היחידה שבאמצעותה נוכל ללמוד כיצד להתנהל בהרמוניה עם הטבע, ולהגיע לאושר הנכסף.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest