דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התפתחות האדם למימד הבא (חיים חדשים – 647)

התפתחות האדם למימד הבא (חיים חדשים – 647)

בתוך האדם קיים רצון ליהנות מכל מה שרק אפשר, רצון זה מחולק ל-613 רצונות שונים. בסך הכול, החיים שלנו הם בריחה מרע והתקרבות לטוב, כשההגדרות של טוב ורע משתנות כל רגע. (שיחה עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן, אורן לוי ויעל לשד-הראל)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "התפתחות האדם למימד הבא".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

בתוך האדם קיים רצון ליהנות מכל מה שרק אפשר, רצון זה מחולק ל-613 רצונות שונים. בסך הכול, החיים שלנו הם בריחה מרע והתקרבות לטוב, כשההגדרות של טוב ורע משתנות כל רגע.

אנחנו מקבלים ערכים מהסביבה שמשפיעה עלינו, ועובדים על פיהם כל חיינו. לפעמים עולות בנו שאלות קיומיות, כמו בשביל מה אנחנו בכלל חיים? צריך לזכור, שהגוף שלנו יחיה וימות, אבל הניצוץ שבנו, החלק הפנימי, רוצה לגלות את משמעות החיים.

בדיוק בזה חכמת הקבלה עוסקת. אלפי שנים היא הייתה נסתרת ועתה היא פורצת למרכז הבמה. חכמת הקבלה מאפשרת לאדם להעפיל לעולם עליון, למימד עליון יותר, לבנות לעצמו "נשמה".

פסיכולוגיה, מדיטציות ועוד, מספקים רק תרופות הרגעה, הם לא מעלים את האדם למימד חדש. חכמת הקבלה היא החכמה היחידה שחוקרת את הטבע הפנימי של העולם שלנו, את חוק ההתפתחות. ואדם רוחני, הוא אדם שחי בתוך המנגנון שבו כולנו מחוברים יחד, מבפנים, לנשמה אחת.

תוכניות קודמות:
האידיאולוגיה היהודית-ישראלית (חיים חדשים – 646)
אידיאולוגית האיסלאם (חיים חדשים – 645)
איזון כלכלי-חברתי (חיים חדשים – 644)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest