דף הבית / אקטואליה / התוכנית הסודית של מרקל

התוכנית הסודית של מרקל

שאלה: ממשלתה של קנצלרית גרמניה אנג'לה מרקל, גילתה שמאות אלפי פליטים לא הגיעו מאזורי הקרבות, אלא פשוט היו פולשים הרפתקניים, ששואפים לשמש כפושעים טפילים בחברת הלבנים האירופאים, כפי שכותב ה-"New Observer". בעיקרון מתחילתו של המשבר הזה, אמרת שהמהגרים האלה הם כלל לא פליטים, וכעת זה מתאמת. נותרת השאלה האם אלה באמת פושעים הרפתקניים בודדים או תופעה מאורגנת יותר?

תשובתי: בוא לא נהיה עד כדי כך נאיביים. גם גברת מרקל וגם כל האחרים ידעו טוב מאוד עם מי יש להם עסק. קיימים סוכנים גם באירופה גם במדינות שמהן מגיעים אותם מהגרים, וגם בקרב מי שמעביר אותם. הכול מאוד לא פשוט. אלה בעיות מדיניות עצומות שהשלטונות מנסים לפתור, גם על חשבון הפליטים. צריך להבין שלגברת מרקל יש  צורך בהם. זוהי מדיניות מכוונת שמטרתה רצינית מאוד, לדלל את אירופה ולהביאה למצב חדש.

שאלה: הגברת מרקל איננה טיפשה עד כדי כך, כדי לא להבין שהאוכלוסייה המקומית תתקומם נגדה. אז מה התועלת של התהליך הזה למנהיגים האירופאיים?

תשובתי: אנחנו קצת לא מבינים את האירופאים. הם מהווים נשאים של רוח מסוימת, של פלורליזם, פשיזם, סוציאליזם, הכל בערבוביה. עליהם להביא את עצמם לידי סדר, למצוא דרך ומשמעות לקיום, שאותם הם איבדו לחלוטין.

אדם אינו יכול לחיות סתם כך, כמו בהמה ממושמעת. במשך כמה עשורים הם התקיימו במצב זה  ובסופו של דבר הזניחו את עצמם מבחינה פנימית. כל האש, הסקרנות, ההתמדה, התנועה קדימה, השאפתנות הפנימית שלהם, התכלו. נותר רק אפר, פיח.

ומה הלאה? הם אינם יכולים לעשות דבר. הם קיוו להסתדר בעזרת ההגירה. פעם  התורכים עזרו להם בזה, באופן יחסי, מאחר שארבעה מיליון מהגרים תורכים בגרמניה, החיו את הכול, בכך שהשקיעו את עמלם במשק הכללי. בנוסף לכך, זו בעיה דמוגרפית גדולה. כדי שהאוכלוסייה הגרמנית תמשיך לחיות ולקבל תגמולי פנסיה, נדרש שיכנסו בני אדם רבים למגזרי עבודה כלכליים. אבל זה לא קורה כך.

שאלה: האם החישוב היה שהפליטים יזרימו "דם חדש"?

תשובתי: חלקית, כן. יש כאן חשבון פוליטי, פנימי עדין שיתברר מאוחר יותר.

העניין הוא שלטבע חוקים משלו, התנהגות משלו. בסופו של דבר, הטבע עושה עם בני האדם כל מה שצריך, וכאשר יש צורך הוא מטיל עליהם "ערפל" מסוים, שמאחוריו נדמה להם, שהם נוהגים נכון, אבל למעשה, זה להיפך. באופן כללי, הטבע מוביל את האנושות להכרה, שעלינו לחיות עם האגו, ומעליו, בניגוד אליו, להגיע לקשר הדדי מלא בינינו. זוהי מערכת שמחברת בתוכה את האגו השלם ואת האהבה השלמה, ועליה להתגלות לנו.

על המערכת הזאת מדברת חכמת הקבלה, חכמת הקשר ההדדי בין האגו לאהבה. עליה להתגלות, אבל רק כאשר יהיה בה צורך רציני. ולזה הטבע דוחף את היבשת האירופאית.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 1.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest