דף הבית / כלכלה / כסף / התוכניות המסוכנות של המפסידנים

התוכניות המסוכנות של המפסידנים

מתוך כתבה שפורסמה ב-EU Times: "ההיסטוריה מראה, שהדרך היחידה שתאפשר למערכת הקפיטליסטית לשרוד היא המלחמה, ולפי הערכות המומחים, היא צפויה לפרוץ בקרוב.

את המילים הראשונות על כך שנחוצה מלחמת עולם טוטאלית כדי להציל את הכלכלה האמריקאית והמערבית אמר בקול רם יועצו הבכיר של אובמה, חתן פרס נובל, הכלכלן פול קרוגמן. לדבריו, "מבחינה כלכלית, מלחמת העולם השנייה הייתה פרץ של הוצאות מדיניות, שמומנו על ידי המחסור, בקנה מידה שלעולם לא היה מאושר בימים כתיקונם. במהלך המלחמה, הממשלה לוותה סכום שמקביל היום ל-30 טריליון דולר… על הצניחה הזאת ניתן להתגבר. לשם כך נדרשת חשיבה בהירה וכוח רצון פוליטי".

ל"הרהורי המלחמה" של קרוגמן הצטרף מארק פאבר, האנליסט של רשת CNBC, שהזהיר על הקשר בין ה"אתחול" הגלובלי והמלחמה.

עד כמה קרובה המלחמה – ניתן לשפוט גם לפי דבריו של שליח רוסיה לנאט"ו דימיטרי רוגוזין, שהזהיר על כך שארה"ב והמערב מתכננים קמפיין צבאי נגד סוריה במטרה להפיל את משטר אסאד על מנת להתקיף את איראן, מה שכמובן יצית את מלחמת העולם השלישית, מפני שמוסקבה ובייג'ין לא יוכלו להרשות לזה לקרות".

תגובתי: גם חכמת הקבלה אומרת שמחוסר מוצא העולם יגיע למלחמה. אך אם נלך בדרך האחרת, בדרך שמציע הטבע – האיחוד בינינו ואיתו – האנושות תוכל להגיע לצורתה הסופית והשלמה ללא מלחמות.

חכמת הקבלה מדגישה שהדרך השנייה היא ריאלית וברת-ביצוע. הכול תלוי רק במידה שבה יהיה לנו ברור כיצד לפעול כדי להתגבר על העלייה הזאת לשלב הבא באבולוציה שלנו: ההידמות לטבע האינטגרלי והגלובלי.
ידיעות קודמות בנושא:
הכול נכון, אך מדוע החכמים אינם מתגבשים?
להימנע מאסון
העולם בסכנה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest