דף הבית / אקטואליה / השקרים של CNN  אודות ישראל

השקרים של CNN  אודות ישראל

הערה: סוכנות הידיעות CNN כל הזמן משקרת בהקשר לישראל. לדוגמא, הם בנו מָפָה של פעולות טרור שאירעו בזמן צום הרמדאן האחרון וציינו שבתל אביב התרחש פיצוץ במתחם שרונה אבל לא הזכירו כלום על מה שארע ביהודה ושומרון, שם נרצחה נערה בת 13 ואחר כך נרצח רב. סוכנות CNN לא רואה בכך פעולת טרור. חוקרים טוענים שאירועים אלו הם פועל יוצא מכך שישראל בתקופת היווסדותה כמדינה הסבירה לעולם את צדקתה ועכשיו הפסקנו לעשות זאת. חוקרים סבורים שהגיע הזמן להבין שזו גישה שגויה  ולהתחיל להסביר את צדקתנו, לפי דעתם משהו ישתנה כתוצאה מכך.

התייחסותי: ללא ספק הכול היה משתנה אם הממשלה שלנו הייתה מבינה שהכרחי לעשות הסברה לצורך חינוך האנושות. אני מתייחס להסברה כאל חלק מהעבודה החינוכית שלנו שאותה עלינו לנהל עם האנושות, להיות "אור לגויים". עלינו להראות להם זאת, לא כדי ש– CNN תחווה דעה טובה עלינו, אלא כדי שהעולם יידע לשם מה הוא נברא ובשביל מה קיים בעולם העם היהודי, כיצד האנושות צריכה להיות ביחסי גומלין אתנו ואנחנו איתם, כיצד היהודים צריכים להבין את משימתם, את ייעודם.

שאלה: כלומר, אינך מסכים איתם, הם אומרים שאם היינו מסבירים את צדקתנו משהו ישתנה.

תשובתי: אלו הצדקות יש לנו? אין לנו הצדקות. האם אף אחד לא חי כאן כאשר הגענו לכאן לפני 100 שנה, בסוף המאה ה– 19? חיו כאן בני אדם שהיו מפוזרים על פני כל השטח, אנחנו לא יכולים לטעון שלא גירשנו אותם. הם עזבו ועברו לירדן, למקומות אחרים, האם הם רוצים לחזור או לא, זה לא משנה, אבל אנחנו באנו אל המקום שלהם ומאז הבעיה קיימת. נכון שיש מי שמנפח את הבעיה בצורה מלאכותית אבל הבעיה הייתה והיא לא נפתרה עד היום. איך לפתור אותה? רק על ידי עבודה חינוכית והסבר על הזכות שלנו להתיישב כאן,  למה יש לנו את הזכות לחיות במשותף יחד עם "בני הדודים" שלנו הערבים. אם יהיה כאן שלום וביטחון, נחייה יחד בשמחה, הדתות שלנו ביסודן הן זהות, השורשים קרובים, יש לנו "אבא" אחד, לכן עלינו להתחשב בכך שהם היו כאן. בהקשר זה אני לא משתייך לחלק של המחנה הימני שאומר: "זה רק שלנו!".

צריך לשכנע את כולם שזה השטח שלנו, וזה יקרה כאשר נראה ונוכיח שזוהי תוכנית התפתחות העולם, שההימצאות שלנו כאן הכרחית לכל האנושות ולא לנו אישית, מפני שדווקא מכאן נוכל להראות לכולם באיזה אופן צריכים ליצור עולם חדש!

רק אז כל העולם, כולל אלה שחיו פה, יבינו הכול ויעזרו לנו במקום לנסות להשמיד אותנו. מדובר בתעמולה אמתית, כזו שאתה מביא הכול לבסיס רציני מאוד! העיקר הוא שליהודים מותר לחיות כאן מפני שבלעדיהם העולם לא יוכל להגיע למצבו הנכון. היהודים צריכים לחיות כאן למען העולם, למען הבורא, למען יישום תכנית הבריאה בחיים, ואז הכול ישתנה. אם נוכיח את הזכות שלנו לחיות כאן כך, אז כולם יסכימו אתנו.

אי אפשר רק להגיד "הרי אנחנו צריכים לחיות איפה שהוא", מה פתאום לחזור לאחר אלפיים שנה?! במהלך הזמן הצטברו טענות רבות לכולם, האחד כלפי השני, הרבה התרחש בעולם בזמן הזה, נוצר ערבוב גדול, מעבר גדול של עמים ממקום למקום. ניתן לראות זאת מהמפות בארכיונים. לכן, כדי שלא "תתלקח" בעיה ושוב תהיה "גזירה" מחדש של מפת העולם, צריך לבטל את כל הגבולות אבל על ידי קירוב העמים, לא כפי שזה נעשה בקהילה האירופאית, בכוח חתימת עט. אני באמת לא רואה מוצא אחר, גם מנקודת המבט של התפתחות האנושות וגם מנקודת המבט של הצורך לקירוב האנושות, אין מוצא אחר מלבד חינוך! אם נסלק את ה"גבולות הפנימיים" אז הגבולות החיצוניים יתבטלו מעצמם ואת זה אפשר להשיג רק על ידי חינוך נכון.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 21.7.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest