דף הבית / אקטואליה / השנאה של המוסלמים

השנאה של המוסלמים

הערה: גיליון נוסף של שבועון המדינה האסלאמית "Dabiq" יצא לאור ובו מוסבר למה המוסלמים שונאים אחרים. "אנחנו שונאים אתכם ונלחמים בכם מפני שאתם כופרים. החברה החילונית הליברלית שלכם אוסרת דווקא את אותם הדברים שאללה התיר. אתם לא מאמינים בבעל הבית שלנו, בבורא. אתם פלשתם לאדמותינו" וכולי. בסוף מצוין: "העובדה היא שאפילו אם תפסיקו להפציץ אותנו, לכלוא אותנו בבתי כלא, לענות אותנו, להשחיר אותנו, לגזול את אדמותינו, אנחנו נמשיך לשנוא אתכם, מפני שהסיבה העיקרית לשנאה שלנו לא תפסיק להתקיים עד שתקבלו את האסלאם".

תשובתי: אני הייתי עונה להם: "תָראו לי את החיים הטובים שלכם לפי האסלאם. במה אתם יכולים לקדם ולפרסם אותם? בבקשה תעשו זאת, אני בשמחה אבוא אליכם. האדם מחפש למי להצטרף בחיים האלה, לְמה כדאי להתפלל, לְמה לקוות, על אלו טקסים להקפיד, אלו כללים לקבל על עצמו, כדי להפוך לאדם מאושר. תראו לי את האנשים המאושרים האלה. והכוונה היא לא ל"מאושרים" חסרי בסיס, מפני שיש כאלה שמכים את עצמם בשוט וסבורים שזה אושר. אני שואל היכן החיים הטובים שלכם? אתם הורגים, מפוצצים, אונסים, משמידים זה את זה יותר מאשר את כל האויבים החיצוניים, אתם מתייחסים בשנאה גדולה יותר זה כלפי זה מאשר לשאר העמים והדתות. כלומר, או שעלינו להתנגד לכם כדי לא להיקלע לבעיות גדולות יותר ובסוף להישאר באמונת האלילים שלכם. או שצריך להשמיד אתכם כפי שאתם רוצים להשמיד אותנו, מפני שאנחנו רואים שבהצטרפותנו לדת שלכם אנחנו לא משיגים חיים רגועים, נורמאלים וטובים. המסקנה היא, כך אתם לא "מושכים" אותנו אליכם.

שאלה: מה צריכה להיות התגובה שלנו?

תשובתי: צריך להתנגד להם, כי אם ניכנע לא נעניק בכך חיים בטוחים למשפחות שלנו ולעצמנו.

שאלה: קיים במקרה כזה "קו אמצעי"?

תשובתי: "קו אמצעי" הוא מונח בחכמת הקבלה, לפיה חייבים לקיים חיבור טוב על פני כל הניגודים. חייבים חיבור בין האסלאם, הנצרות והיהדות, ובעצם בין כל הדתות, האמונות, הפילוסופיות ושאר הפסיכולוגיות. במילים אחרות, על פני כל החטאים לבנות גשר של אהבה.

ביסודה של כל דת נמצא טוב אבל אנשים עיוותו את כל הדתות כך שעכשיו ביסודן נמצא רע, ועלינו להקים מחדש את הטוב מעל הרע.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 3.8.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest