דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / השכלה רוחנית לעם ישראל

השכלה רוחנית לעם ישראל

היום אנחנו צועקים לעולם: "תנו לנו חופש, עיזבו אותנו במנוחה, למה אתם באים אלינו עם חרם, למה שונאים אותנו בכל הארגונים הבינלאומיים? אנחנו רוצים להיות כמו כולם". והעולם כביכול עונה: "לא, אתם לא כמו כולם. אנחנו לא יכולים להתייחס אליכם כמו לכל השאר".

אנחנו מתגאים בזה שאנחנו מזהירים מראש את האוכלוסייה הפלסטינית על תקיפות חיל האוויר. ואילו הם יחד עם זאת, יורים מתי שבא להם ללא התראה. למה כל העולם לא מגנה אותם כפי שהוא מגנה אותנו? מפני שבתת-מודע הוא מבין את הייחודיות שלנו! יכול להיות שאצל האנושות זה עובר דרך שנאה, ללא הכרה מלאה, אבל באופן עקרוני, זאת עמדה של שאלה ריאלית וחוקית לגמרי.

שאלה: מה אנחנו צריכים לעשות עכשיו, כשמסביבנו שוב מתעבים העננים?

תשובתי: נחוץ גל גדול מאוד של השכלה, שיכסה את כל עם ישראל. צריך להסביר לאנשים בשביל מה אנחנו, מי אנחנו, מאיפה נוצרנו, למה כולם שונאים אותנו וכדומה. הם צריכים להבין את הליבה, את הגרעין של מקור ההיווצרות שלהם ושל מטרת קיומם. אף אדם בישראל לא יודע, בשביל מה הוא קיים כיהודי ובשביל מה קיים העם היהודי ומדינת ישראל.

תראו מה שנעשה בממשלה ובכל הרמות! צריך להביא לכלול את השיטה האינטגרלית בחברה, אחרת זה לא עם ולא ממשלה, אלא אף אחד ושום דבר. לשאר העמים קיים כיוון אינסטינקטיבי: אנחנו צריכים לחיות, לעבוד, להתקיים יחד. לא נדרש מהם שום דבר חוץ מהישרדות באותן הנסיבות שבהן הם נמצאים. אין כלפיהם שום טענות מצד הטבע העליון.

ואילו אותנו, להיפך, הטבע מסובב חזק. אנחנו נמצאים במרכז של כל שאר העמים והם כולם כמו זאבים, נוהמים וחושפים עלינו את שיניהם. בינתיים הכוח המיוחד של הטבע מחזיק ומרסן אותם, כדי שבסופו של דבר נתארגן מחדש. ואם לא נעשה זאת, הזאבים ישוחררו מהשרשראות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "הדור האחרון" מס' 10, 14.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest