דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / לימוד חכמת הקבלה / השיעור הווירטואלי מתאריך 23.08.09

השיעור הווירטואלי מתאריך 23.08.09

laitman_2008-11-14_sl_70.jpg

שיעור ווירטואלי מתאריך: 23.08.09. השיעור משודר כל יום ראשון בין השעות 16:00 17:00 ב kab.tv.

נושא השיעור: השבירה ותיקונה.

להורדת השיעור: video.gif וידאו | audio.gif אודיו

תקציר השיעור:

הקידמה המדעית טכנולוגית לא הביאה אושר לאנושות. במקום שגשוג ורווחה קיבלנו תוצאה הפוכה – משבר בכל תחומי החיים, אשר מחייב אותנו לתהות: למה הביאו אותנו ההתפתחות והקידמה? מהי המשמעות של קיומנו?

שאלה אודות משמעות החיים היא שאלה אודות מילוי הוואקום של רצונותינו. בהימצאנו בתוך הטבע האגואיסטי אין אנו מסוגלים להשיג סיפוק שלם, מאחר והנאה ותענוג אגואיסטיים הורגים את הרצון.

חוסר סיפוק תמידי מביא לכך, שאנחנו חשים עצמנו ריקניים ואומללים. את התשובה למשמעות החיים מספקת לנו חכמת הקבלה. היא מגלה את הרשעות של ההנאה העצמית האגואיסטית, הנובעת משבירת הנשמה הכללית.

המערכת הזאת נמצאת בעולם אין סוף – עולם של מילוי והנאה אין סופיים של הנשמות, המקושרות ביניהן לאחד שלם. בהימצאנו מלכתחילה במצב כזה, הנשמות קיבלו מילוי באופן בלתי מודע, ולכן לא הרגישו כלפיו שום רצון ולא יכלו להעריך את ההנאה המורגשת.

את ההערכה האמיתית למצב כלשהו ניתן לקבוע רק מתוך תחושות והרגשות מנוגדות. וזהו הגורם שהביא לשבירתה וירידתה של הנשמה הכללית עד העולם הזה. רק במצב הנמוך והשבור ביותר יכול להופיע רצון לחזור בהכרה לעולם של שלמות ואין סוף.

הדרך היחידה למטרת הבריאה היא ליצור בין בני האדם יחסים חדשים, אבל לא ברמה הפיזית, אלא ברמה הרוחנית. חיוני ביותר לשחזר ולתקן את הקשר בין הנשמות השבורות ולהרגיש את כל הנשמות, על ידי התכללות נשמתי שלי איתן גם כן, כאחד שלם.

כל אחד מאיתנו חייב לפתח בתוכו רצון, השואף לרוחניות. במילים אחרות, לפתח כלי רוחני, שימשוך אור עליון המחזיר למוטב.

האמצעים לתיקון הם מקורות קבליים ולימוד בקבוצה של חברים בעלי אותה דעה ומטרה, המכוונים בכוונה אחת לאיחוד והשגת מחשבת הבריאה.

שיעורים קודמים:
שיעור ווירטואלי מתאריך 16.08.09
שיעור ווירטואלי מתאריך 09.08.09
שיעור ווירטואלי מתאריך 02.08.09
רשומות נוספות במדור: לימוד חכמת הקבלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest